مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری روضه‌های خانگی در قالب روضه‌های محله بر درب منازل شهیدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدهادی نظیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: با توجه به اینکه امسال کنگره ۸ هزار شهید استان برگزار خواهد شد، بنابراین روضه‌های خانگی در قالب روضه‌های محله بر درب منازل ۸ هزار و ۸۰۰ شهید استان برگزار می‌شود.

او افزود: این طرح برای دومین سال پیاپی از روز اول محرم آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت، گرچه پوشش کل این خانواده‌ها سخت به نظر می‌آید، اما امیدواریم حداقل روضه خانگی بر درب چهار هزار خانواده شهید اجرا شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان ادامه داد: سال گذشته روضه محله بر درب منازل دو هزار شهید استان برگزار شد.

نظیری با اشاره به اینکه متأسفانه هیچ سرمایه‌گذاری در این زمینه انجام نگرفته است، افزود: برنامه روضه‌های محله توسط مردم محله و عموم مردم برگزار می‌شود.

او همچنین از احیا شدن دوباره روضه‌های بازار خبر داد و گفت: این روضه‌ها در فضا‌های باز و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی انجام می‌شود که منشأ خیرات و برکات زیادی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: از غدیر سال گذشته ۵۰ هزار پرچم تولید و بر درب منازل و مغازه‌ها در ایام محرم نصب شد، امسال نیز بیش از ۱۰۰ هزار پرچم تهیه و نصب شده است که این موضوع نیازمند مشارکت مردم است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار