دام‌های بخش فلارد هویت گذاری می‌شوند و عملیات اجرایی ۷ کانال و لوله گذاری در باغات اردل به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، دام‌های بخش فلارد هویت گذاری می‌شوند و عملیات اجرایی ۷ کانال و لوله گذاری در باغات اردل به پایان رسید.

هویت گذاری دام‌های سبک در بخش فلارد

اسماعیل امیری سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی لردگان، از هویت گذاری دام‌های سبک در بخش فلارد شهرستان لردگان خبر داد.


بیشتر بخوانید


او از دامداران سایر مناطق شهرستان لردگان که تاکنون دام‌های خود را هویت گذاری نکردند خواست که نسبت به هویت گذاری دام‌های خود اقدام نمایند تا از مزایای این کار از جمله دریافت سهمیه نهاده‌های دامی در مراکز خدمات جهاد کشاورزی بخش‌های شهرستان و دریافت سایر خدمات در دامپزشکی و امور عشایر و منابع طبیعی بهره‌مند شده و همچنین از قاچاق دام‌ها به خارج از شهرستان و استان جلوگیری شود.

تکمیل عملیات اجرایی ۷ کانال و لوله گذاری در باغات اردل

روح الله سعیدی مدیر جهاد کشاورزی اردل، از تکمیل عملیات اجرایی ۷ کانال و لوله گذاری در باغات این شهرستان با همکاری جهادکشاورزی و سپاه خبر داد.

او افزود: عملیات اجرایی کانال صیدال خان، کانال دشتک، کانال گردپیشه رستم آباد، کانال دانگ نصیری ها، کانال زیر امامزاده دهکهنه هلیساد و کانال کتلدون هلیساد با حدود ۶۰۵ میلیون تومان از اعتبارات سپاه اجرا شد.

سعیدی با اشاره به اینکه عملیات لوله گذاری جهت باغات کاج و شلیل از دیگر اقدامات دراین زمینه است اضافه کرد: توانستیم با همکاری سپاه و با جذب اعتبارات مذکور از مشکلات کشاورزان بعلت خشکسالی کاهش دهیم.

قلع و قمع مستحدثات غیرمجاز و اعاده زمین‌ها به حالت اول در لردگان

اسماعیل امیری سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی لردگان گفت: در راستای اجرای دستور دادستان شهرستان پیرامون قلع و قمع مستحدثات غیرمجاز و اعاده زمین به حالت اولیه در چارچوب اعمال تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی دو فقره دستور قضایی مبنی بر تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز توسط اداره امور اراضی شهرستان لردگان با همکاری نیرو‌های انتظامی شهرستان لردگان اجرا و مستحدثات غیرمجاز تخریب و چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع اراضی به حالت اول اعاده شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار