فرمانده سپاه نهاوند گفت: رسانه‌ها با امید بخشی و نشاط اجتماعی برنامه دشمنان را خنثی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ علی مختاری، فرمانده سپاه نهاوند در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان نهاوند ضمن تسلیت ماه محرم و ایام عزای حسینی بیان کرد: مجموعه خبرنگاران شهرستان و سپاه یک خانواده هستند.

اوگفت: ناامید کردن مردم نسبت به انقلاب و آینده نظام از برنامه‌های دشمن است و رسانه‌ها هم در این بحث می‌توانند این برنامه دشمن را با امیدبخشی، نشاط اجتماعی و تولید محتوا خنثی کنند.

او افزود: هر قشری روزی متناسب با حرفه خود دارند و خبرنگاران هم ۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی را روز خبرنگار می‌نامند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند تصریح کرد: سابقه خبرنگاری به سال‌های قبل و بعد انقلاب و حوادث مختلفی که شاهد آن بوده‌ایم برمی‌گردد و خبرنگاران در عرصه‌های مختلف همیشه پای کار بوده‌اند و در تهیه خبر، روشنگری کرده‌اند و حتی از تقدیم جانشان در این راه کوتاهی نکرده‌اند و کار‌های ارزشمندی را انجام داده‌اند.

او با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما مقتدرانه به گام دوم ورود پیدا کرده و هجمه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی بیشتر شده است، افزود: دشمنان حالت تهاجمی در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران گرفته و قصد ناامید کردن مردم نسبت به نظام و انقلاب را دارند.

سرهنگ مختاری اظهار داشت: ناامید کردن مردم نسبت به انقلاب و آینده نظام یکی از برنامه‌های دشمن است و رسانه‌ها هم در این بحث می‌توانند این برنامه دشمن را با امیدبخشی، نشاط اجتماعی و تولید محتوا خنثی کنند.

این مسئول با بیان اینکه خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند، گفت: اکنون که صدای انقلاب اسلامی ایران به گوش جهانیان رسیده است، کار شما خبرنگاران ارزشمند و سخت است و شما به عنوان سربازان خط مقدم جنگ نرم باید در مقابل دشمنان و توطئه‌های آنان بایستید و در بین مردم امیدآفرینی کنید.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خطاب به رسانه‌ها اظهار داشت: انتظار می‌رود با تولید محتوا و اخبار با محتوای خوب به مقابله با تهاجمات دشمنان انقلاب بروید.

اودر ادامه در خصوص کمک‌های جهادگران در دوران کرونا گفت: سپاه و بسیج به عنوان میدان‌دار در همه عرصه‌ها حضور پررنگ داشته و به عنوان نیرو‌های مردمی به کمک مردم شتافته است.

مختاری از اجرای طرح شهید سلیمانی از اسفند ماه سال ۱۳۹۹ و از به کارگیری ۷۵۰ بسیجی خبر داد و گفت: این نیرو‌ها در حال حاضر هم مشغول فعالیت و کمک به مراکز واکسیناسیون در مراکز ۱۷ گانه هستند.

او بیان داشت: در بحث کمک‌های مومنانه نیز تاکنون۱۳مرحله و توزیع۴۰ هزار بسته معیشتی در شهرستان اجرا شده است.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.