مسوول مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) استان همدان از برگزاری همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی روز جمعه ۲۲ مردادماه در پیاده‌راه بوعلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، اصغر رسولی مسوول مجمع جهانی حضرت علی اصغر علیه السلام استان همدان با اشاره به برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی، امسال تصمیم بر این شد برنامه در چهار نقطه شهر با رعایت دستورالعمل‌ها و در فضای باز برگزار شود.

او ادامه داد: برنامه‌ای که هر سال در حسینیه امام (ره) برگزار می‌شد، امسال به پیاده‌راه بوعلی منتقل شده که با چیدمان صندلی آن هم با فاصله‌گذاری درست انجام شود.

مسوول مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) استان همدان با بیان اینکه با افزایش تعداد خادمان کنترل برنامه و نظم خاصی اعمال خواهد شد گفت: با توجه به کرونا شرکت‌کنندگان خود نظم لازم را رعایت خواهند کرد، اما خادمان نیز همراهی را خواهند داشت.

رسولی تصریح کرد: برنامه شیرخوارگان حسینی ساعت ۸ تا ۱۰ صبح روز جمعه برگزار خواهد شد و از آن جا که بازاریان معمولا در روز جمعه دیرتر مغازه‌ها را باز می‌کنند، بنابراین این برنامه تداخلی با بازار ندارد.

او با بیان اینکه حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان سخنران مراسم خواهد بود گفت: استفاده از گهواره نمادین حضرت علی‌اصغر (ع) در مراسم، نذرنامه‌خوانی، مداحی و گروه سرود از دیگر بخش‌های این مراسم است.

مسوول مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) استان همدان با اشاره به سه برنامه دیگر در سایر نقاط شهر بیان کرد: یکی از برنامه‌ها مراسم هیات رزمندگان ثارالله است که در فضای باز سپاه برگزار می‌شود، دو برنامه دیگر نیز در شهرک فرهنگیان و شهرک مدنی خواهد بود.

منبع: فارس

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.