مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز گفت: روزانه به طور متوسط ۸۰۰ نفر از رانندگان تاکسی در این کلانشهر علیه ویروس کرونا واکسینه می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سعید بشیریان، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریزبا بیان اینکه مرحله نخست واکسیناسیون رانندگان تاکسی با دریافت دُز اول واکسن کرونا در تبریز آغاز شده است گفت:این مرحله از واکسیناسیون رانندگان تاکسی تبریز از ابتدای هفته جاری در محل نمایشگاه بین المللی تبریز توسط عوامل مرکز بهداشت شهرستان آغاز شده است و هنوز ادامه دارد.

اوافزود:قرار است تا پایان هفته جاری دُز اول واکسن کرونا به همه تاکسیرانان و راننده‌های آژانس‌های تحت نظارت سازمان تاکسیرانی تبریز تزریق شود.

او ادامه داد: تاکسیرانان تبریز جزو اولین گروه از شاغلان بخش حمل و نقل عمومی این شهر هستند که با کوشش سازمان تاکسیرانی، دانشگاه علوم پزشکی استان و مرکز بهداشت تبریز موفق به دریافت واکسن شده اند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز با بیان این‌که واکسیناسیون تاکسیرانان اختیاری است، گفت: در این رابطه محدودیت سنی برای تزریق واکسن رفع شده و به منظور جلوگیری از ازدحام و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در محل تزریق، رانندگان به صورت تدریجی و به صورت پیامک دعوت می‌شوند.

 کلانشهر تبریز بالغ بر ۱۵ هزار نفر راننده تاکسی دارد که روزانه حدود ۶۰۰ هزار نفر از شهروندان را جابجا می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.