سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از سه واحد صنعتی در محور غرب مشهد بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جواد خزاعی، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در بازدید از خطوط تولید شرکت ناز حریر تولیدکننده پارچه‌های رومبلی وپرده‌ای، شرکت مشهد دوام تولیدکننده لوازم خانگی و شرکت صنعت پارس تولیدکننده جرثقیل در محور غرب مشهد، گفت: سه واحد تولیدی مزبور با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد تومان از سوی بخش خصوصی راه اندازی شده و ۶۳۵ نفر را به طور مستقیم مشغول به کار کرده‌اند.

او همچنین از صدور ۲۳ مجوز سرمایه گذاری خارجی در صنعت استان در چهار ماهه نخست امسال خبر داد و افزود: این مجوزها در گروه‌های صنعتی و شیمیایی، نساجی و پوشاک، برق و الکترونیک، فلزی و کانی غیرفلزی صادر شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: حجم سرمایه‌گذاری مصوب شده برای طرح‌های صنعتی مزبور ۱۶ میلیون و ۷۶۰ هزار دلار است که در شهرستان‌های مشهد، چناران و فریمان به اجرا درمی‌آید.

سرپرست سازمان صمت خراسان رضوی در ادامه و در نشست مشترک با مدیران ارشد مجموعه‌های مذکور مشکلات و برنامه‌های توسعه‌ای مورد بررسی قرار داده و راهکار‌های مناسب را در جهت رفع موانع تولید ارائه کرد.

انتهای پیام//ف. ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.