قطعی برق ناشی از وزش تندباد و بارش باران در تعدادی از ایالت‌های آمریکا، بیش از ۵۰۰ هزار نفر را در تاریکی فرو برد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی سی ان ان، بارندگی و وزش تندباد در بخش‌هایی از ایالت‌های غرب میانه آمریکا موجب قطع برق بیش از ۵۰۰ هزار تن در روز چهارشنبه شد.

میشیگان با قطعی برق ۲۶۵ هزار و ۷۱۰ نفر، بیشترین میزان قطعی برق مشتریان را داشت، در حالی که در ویسکانسین ۱۶۵ هزار و ۹۵۳ مشتری و در ایلینوی ۱۴۷ هزار و ۵۳۸ مشتری با قطعی برق روبرو شدند. همچنین گزارش‌هایی از بروز خساراتی در سراسر این ایالت‌ها منتشر شده است.

تصاویر منتشر شده شبکه تلویزیونی محلی وابسته به سی ان ان در شهر میلواکی در ایالت ویسکانسین مناظری از واژگونی درختان بر روی خودرو‌ها و افتادن درختان در وسط جاده‌ها را نشان می‌دهد. اداره آتش نشانی میلواکی به ساکنان این شهر هشدار داد از نزدیک شدن به سیم‌های آسیب دیده که از ساختمان‌ها آویزان هستند، خودداری کنند.

سازمان ملی هواشناسی در میلواکی گزارش داد وقوع طوفان موجب وزش باد‌هایی با سرعت ۴۰ تا ۵۵ مایل بر ساعت در بعد از ظهر و ۷۰ تا ۸۰ مایل بر ساعت، در شب شده است.

شرکت انرژی ویسکانسین که در میلواکی مستقر است، اعلام کرد کارکنان این شرکت شاهد خسارت‌های گسترده‌ای بودند که شامل شکسته شدن دکل‌ها و قطع کابل‌های برق بر اثر وزش تندباد و واژگونی درختان بر روی تجهیزات بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار