مدیر عامل شرکت فناوری بورس گفت: امروز یکی از مراکز داده دچار مشکل شد و اختلالی در سایت tsetmc به وجود آمد.

روح الله دهقان مدیر عامل شرکت فناوری بورس در گفت‌وگو با خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص علل اختلال مجدد سایت‌های بورسی در زمان انجام معاملات امروز اظهار کرد: در مراکز داده، پایگاه‌های مختلفی وجود دارند که سرویس به سایت‌های بورسی از جمله، tsetmc ارائه می‌دهند، این مراکز وظیفه پشتیبانی بار کلی سایت را دارد.


بیشتر بخوانید


او بیان کرد: در ماه گذشته نیز هم اختلال در سایت  tsetmc  به وجود آمد ولی مجددا امروز یکی از پایگاه‌های داده دچار مشکل شد و به همین علت در سایت tsetmc اختلال ایجاد شد و در نهایت سبب شد، بعضی از بازدیدکنندگان سایت با تاخیر و یا عدم سرویس دهی رو به رو شوند چرا که در خواست‌های سایت tsetmc به یک پایگاه داده دیگر منتقل می‌شود.

مدیر عامل شرکت فناوری بورس افزود: ولی بعضا ممکن است، کاربر‌هایی باشند که با اختلال در سایت روبه رو شده باشند، ولی در اواسط بازار مشکل سایت برای آنان رفع شده باشد. در حال حاضر در حال بررسی مشکلات سایت tsetmc برای پیشگیری از اختلال مجدد هستیم.

او تاکید کرد: همچنین امروز هسته اصلی معاملات هیچ مشکلی نداشت و گزارش شد که یکسری از درگاه‌های آنلاین کارگزاری‌ها دچار مشکل شدند که این را باید شرکت‌های کارگزاری و شرکت‌های نرم افزاری پاسخ دهند، ولی خود سامانه معاملاتی و هسته اصلی معاملات مشکلی نداشت و بدون تاخیر کار خود را به درستی انجام داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار