استانداری مازندران از دولت خواسته هفته آینده را در مازندران تعطیل اعلام کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسین زادگان استاندار مازندران در جلسه ستاد مبارزه با کرونای استان، گفت: با توجه به شرایط حاد کرونایی در مازندران و افزایش تعداد مبتلایان و جان باختگان از دولت درخواست شد مازندران را هفته آینده تعطیل کنند.

او با بیان اینکه با جدیت بیشتری از ورود خودرو‌های غیربومی به مازندران جلوگیری می‌شود، افزود: تصمیمات جدیدی در خصوص قرنطینه و اعمال محدودیت‌های ترافیکی گرفته خواهد شد.

استاندار مازندران گفت: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان تعداد مراکز درمانی موقت در استان بیشتر می‌شود.

او با اشاره به کمبود اکسیژن در استان، گفت: به منظور کمک به بیماران کرونایی، تحویل اکسیژن به واحد‌های غیر از بخش درمانی ممنوع است.

استاندار مازندران از دستگاه‌های اجرایی خواست تا در صورت نیاز، نیروی انسانی و پشتیبانی وسیله نقلیه را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و مراکز درمانی استان قرار دهند.

سرهنگ ولی اللهی معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلای مازندران هم در این جلسه گفت مراکز ۱۶ گانه درمانی با کادر متخصص درمان سپاه کربلا و نیرو‌های داوطلب بسیجی با هدف کمک به درمان بیماران آمادگی کامل دارند.
انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۵۰ ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
بردار یه سر جاده کندوان بزن ببین چطور فوج فوج تهرانی هارو راه میدن فقط جریمه میکنن میگن برید چالوس، پول فقط میگیرن همین. کجا مانع میشن؟ مطلب بعدی اینکه جناب استاندار باید اعلام قرنطینه کنن نه اعلام تعطیلی، چون لفظ تعطیلی که میاد به خودی خود ملت به سفر میرن. ولی قرنطینه اهلام بشه جلوی سفر گرفته میشه.