سرپرست پلیس راه مازندران گفت: ورود خودرو‌ها با پلاک غیربومی به مازندران از ساعت ۱۲ امروز ممنوع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سرهنگ هادی عبادی سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه ممنوعیت ورود خودرو‌های بومی به استان از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه ۱۲ خردادماه تشدید می‌شود، گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ورود خودرو‌های غیربومی به مازندران از ظهر امروز تا ظهر دوشنبه هفته آینده ممنوع است و ماموران پلیس راه در مبادی ورودی راه‌های استان، از ورود این خودرو‌ها جلوگیری و با متخلفان برخورد قانونی می‌کنند.

او افزود: علاوه بر حضور فیزیکی ماموران پلیس راه در جاده‌های استان، دوربین‌های ثبت تخلفات تردد نیز فعال شده است و جریمه‌های یک میلیون و پانصد هزار تومانی برای خودرو‌هایی که محدودیت‌های کرونایی را رعایت نکنند اعمال خواهد شد.

سرهنگ عبادی با بیان اینکه ۴۸۵ دستگاه خودرو با پلاک غیربومی که قصد ورود به استان را داشتند در ۲۴ ساعت گذشته اعمال قانون و ۳۸۷ دستگاه نیز به مبدا بازگشت داده شدند، ادامه داد: از ابتدای محدودیت کرونایی در سال ۱۴۰۰ تاکنون ۲۸ هزار و ۸۷۶ خودرو اعمال قانون و بیش از ۹ هزار دستگاه نیز در این مدت به مبدا برگشت داده شدند.

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: تردد در محور‌های چالوس، هراز، سوادکوه و آزادراه تهران - شمال در هر دو مسیر رفت و برگشت عادی و روان است.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.