برنامه «جریان خاورمیانه» این هفته با محوریت حمله اخیر رژیم صهیونیستی به لبنان و واکنش حزب‌الله به این اتفاق روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مروه عثمان مجری برنامه «جریان خاورمیانه» (Midea Stream) در گفتگو با رضوان مرتضی، خبرنگار مشهور روزنامه الاخبار به بررسی حمله اخیر رژیم صهیونیستی به لبنان و واکنش حزب الله و یادآوری خطوط قرمز به رژیم صهیونیستی می‌پردازد.

برنامه این هفته «جریان خاورمیانه» شبکه پرس تی‌وی، با حضور این روزنامه نگار برجسته لبنانی، به بهانه حمله هوایی اخیر رژیم صهیونیستی به لبنان برای اولین بار پس از سال ۲۰۰۶ ، به این موضوع می‌پردازد که با توجه به اخطار شدید حزب‌الله و نیرو‌های مقاومت، رژیم صهیونیستی از شکست دیگری در لبنان واهمه دارد.

رضوان مرتضی در «جریان خاورمیانه» واکنش حزب‌الله در قبال تجاوز رژیم صهیونیستی را بررسی می‌کند که بر خطوط قرمز خود تاکید و تصریح کرده که هر گونه حمله به لبنان ممنوع است و با واکنش تند و غافلگیرکننده مواجه خواهد شد.

برنامه «جریان خاورمیانه» چهارشنبه ساعت ۱۷:۰۰ به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه نیز چهارشنبه ساعت ۲۳:۰۰، پنج‌شنبه ساعت ۱۸:۰۰، ۰۳:۰۰، جمعه ساعت ۱۲:۰۰ و شنبه ساعت ۰۵:۰۰ خواهد بود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار