نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه در اراضی اشغالی با ویلیام برنز، رئیس آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) دیدار و درباره ایران گفتگو کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، ویلیام برنز، رئیس سازمان سیا آمریکا امروز در دیدار با نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره ایران و دیگر مسائل خاورمیانه در اراضی اشغالی گفتگو کردند.

دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی اعلام کرد: وضعیت خاورمیانه با تاکید بر موضوع ایران و امکان گسترش و تعمیق همکاری‌های منطقه ای موضوعات مورد بحث دو طرف بوده است.

دیوید بارنیا، رئیس موساد، ایال هولاتا، مشاور امنیت ملی، آوی گیل، دبیر نظامی دفتر نخست وزیری، شیمریت میر، مشاور دیپلماتیک نخست وزیر رژیم صهیونیستی  نیز در این جلسه حضور داشتند. در ملاقات روز سه شنبه برنز و بارنیا دو طرف درباره توافق هسته‌ای ایران بحث کردند.

رسانه‌های عبری گزارش دادند که بارنیا از  نگرانی‌های رژیم صهیونیستی درباره دولت جدید ایران به برنز خبر داد.

این سفر در حالی انجام می شود که در پی حمله به یک کشتی صهیونیستی، اتهام زنی این رژیم جعلی و مقامات غربی به ایران بدون ارائه مدارک مستدل همچنان ادامه دارد.

گفته شده ویلیام برنز احتمالا در رام‌الله با مقام‌های تشکیلات خودگردان فلسطینی نیز دیدار خواهد کرد.

پیش از این، جهاد اسلامی فلسطین با انتشار بیانیه ای نسبت به پیامدهای سفر هیأت امنیتی آمریکا به فلسطین اشغالی و حضور در مسجدالاقصی هشدار داد و گفت: این سفر که به اصطلاح با هدف  تقویت هماهنگی های امنیتی و بازگشت به مسیر مذاکرات انجام می‌شود، پوچ و بیهوده است.

این جنبش در انتهای بیانیه خو خاطرنشان کرد: ما از نیروهای ملی می خواهیم که با همه طرح هایی که هدفشان تضییع حقوق و اصول ماست مقابله کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار