دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان طبس گفت:جامعه ای سالم است که مردم به دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر عمل کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سرهنگ خبازی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان طبس در نشست خبری گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر با سرلوحه قرار دادن مشکلات مردمی در موضوعات مختلف در حال فعالیت است و به موضوعاتی از جمله گرانی مسکن ، میوه ، سگ گردانی ، و گردشگری سالم  پرداخته است.

او افزود : راه اندازی گروه جوانان با هدف مطالبه‌گری در سطح جامعه کادرسازی جهت نظام از جمله اقدامات اخیر این ستاد بوده که در ایام انتخابات جهت مشارکت حداکثری فعالیت‌های مختلفی داشته اند.

سرهنگ خبازی گفت: برای ترویج امر به معروف در فضای مجازی تحت عنوان "بی تفاوت نباشیم" و "همه مسئولیم" را دنبال می کنیم ، شعار دهه امر به معروف و نهی از منکر  ، قیام حسینی، مردم مطالبه گر و مسئولان پاسخگو است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی ، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان طبس گفت: در  ایام محرم سلامتی مردم باید در اولویت قرار داشته باشد که از مردم تقاضا داریم دستورالعمل‌های بهداشتی را در مراسم عزاداری رعایت کنند

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار