برخی از بازیکنان مطرح تیم فوتبال پدیده قصد دارند از این تیم مشهدی جدا شوند.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پدیده هنوز فعالیت خود را در نقل و انتقالات شروع نکرده است اما برخی از بازیکنان شاخص  این تیم از جمله امین قاسمی نژاد، علی نعمتی، صادق صادقی، امیر حسین کریمی و عرفان معصومی  قصد دارند از این تیم مشهدی جدا شوند.  

قاسمی نژاد به طور رسمی  اعلام کرده است که پس از ۴ سال حضور در پدیده از این تیم جدا خواهد شد. او از تیم‌هایی همچون استقلال، گل گهر، تراکتور، سپاهان و پرسپولیس پیشنهاد دارد.

 علی نعمتی  یک فصل دیگر با پدیده قرارداد دارد، اما در آستانه دریافت رضایت نامه از این تیم قرار دارد تا به پرسپولیس برود.

صادق صادقی کاپیتان سابق نفت مسجدسلیمان که خیلی زود در پدیده ستاره شد هم به احتمال فراوان فصل آینده در این تیم حضور نخواهد داشت و دوباره به نفت مسجدسلیمان بر می گردد.

 امیرحسین کریمی بازیکنی که در آستانه عقد قرارداد با استقلال بود به پدیده آمد و خیلی زود در ترکیب این تیم مشهدی  قرار گرفت. او در همین مدت کوتاه یکی از ستون‌های پدیده در خط هافبک بود، او با انتشار پیامی در اینستاگرام از پدیده ای‌ها خداحافظی کرد.

 عرفان معصومی که در نساجی عملکرد جالبی نداشت به پدیده آمد و جزو بهترین‌ها شد. او اکنون از سپاهان، پرسپولیس، استقلال و چند تیم دیگر پیشنهاد جدی دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار