هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز با انجام ۷ مسابقه در شهر‌های مختلف کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز با انجام ۷ بازی و به صورت همزمان از ساعت ۱۸ در شهر‌های مختلف کشور برگزار شد. تیم‌های سن ایچ ساوه، زندی بتن کلاردشت، چیپس کامل مشهد و سپاهان اصفهان موفق شدند برابر حریفان خود به برتری دست پیدا کنند. نتایج مسابقات هفته دوم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

سن ایچ ساوه یک - مس سونگون صفر

در حساس‌ترین بازی امروز تیم‌های سن ایچ ساوه و مس سونگون برابر هم قرار گرفتند و در پایان ساوجی‌ها موفق شدند مس سونگون قهرمان ۴ دور گذشته مسابقات لیگ برتر را با نتیجه یک بر صفر شکست دهند. در این مسابقه که به میزبانی سن ایچ و در سالن بدون تماشاگر فجر ساوه برگزار شد، مجید خزایی تک گل سن ایچ را وارد دروازه مس سونگون کرد.

زندی بتن کلاردشت ۷ - شهروند ساری یک

در دیگر بازی امروز ۲ تیم زندی بتن کلاردشت و شهروند ساری در سالن بدون تماشاگر شهدای چالوس به مصاف هم رفتند و در پایان زندی بتن موفق شد حریف خود را با نتیجه پر گل ۷ بر یک شکست دهد. گل‌های زندی بتن را در این مسابقه رحمان سارانی، شهرام شریف زاده (۳ گل)، سامان قزوینی پور و علی آقا احمدی به ثمر رساندند و تک گل شهروند هم توسط بلال اسماعیلی به ثمر رسید.

چیپس کامل مشهد ۲ - ملی حفاری اهواز یک

دیگر بازی مهم امروز را ۲ تیم چیپس کامل مشهد و ملی حفاری اهواز برگزار کردند و در پایان چیپس کامل موفق شد حریف خود را با نتیجه ۲ بر یک از سد راه برداشته و ۳ امتیاز شیرینی را نصیب خود کرد. این بازی به میزبانی چیپس کامل و در سالن بدون تماشاگر کارگران قاسم آباد مشهد برگزار شد. سجاد رضوانی و علی اصغر سوبدائی گل‌های چیپس کامل را به ثمر رساندند و امید خانی هم تک گل ملی حفاری را وارد دروازه نماینده مشهد کرد.

سپاهان اصفهان ۳ - راگای تهران ۲

در دیگر بازی امروز تیم‌های سپاهان اصفهان و راگای تهران رو در روی هم قرار گرفتند و در پایان سپاهان توانست با نتیجه ۳ بر ۲ برابر حریف تهرانی خود به پیروزی دست پیدا کند. گل‌های سپاهان را در این مسابقه سامان دشن (۲ گل) و مراد ناظری به ثمر رساندند و گل‌های راگا هم توسط مسعود فلاح و الیاس براتی به ثمر رسید.

فرش آرای مشهد ۳ - کراپ الوند ۴

در دیگر بازی حساس امروز ۲ تیم فرش آرای مشهد و کراپ الوند قزوین به مصاف هم رفتند و در پایان کراپ موفق شد با نتیجه ۴ بر ۳ حریف خود را از پیش رو بردارد. در این مسابقه که به میزبانی فرش آرا و در سالن بدون تماشاگر شهید بهشتی مشهد برگزار شد، اکبر کاظمی، سعید سروری و حامد عبداللهی موفق شدند برای فرش آرا گلزنی کنند. همچنین گل‌های کراپ هم توسط امیرحسین رسولی، محمد نجف زنگی و مهدی جاوید (۲ گل) به ثمر رسید.

مقاومت البرز ۳ - گیتی پسند ۲

در دیگر بازی مهم امروز تیم‌های مقاومت البرز و گیتی پسند اصفهان مقابل هم قرار گرفتند و در پایان مقاومت موفق شد گیتی پسند نایب قهرمان فصل گذشته را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد و ۳ امتیاز بسیار شیرین را نصیب خود کرد. سهیل جامدی (۲ گل) و مهدی نوروزی گل‌های مقاومت را به ثمر رساندند و هر ۲ گل گیتی پسند توسط سعید احمد عباسی زده شد.

فولاد زرند ایرانیان ۲ - فردوس قم ۳

در آخرین بازی امروز هم ۲ تیم فولاد زرند ایرانیان و مجتمع فردوس قم برابر هم قرار گرفتند و در پایان فردوس قم موفق شد میزبان خود را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داده و ۳ امتیاز مهمی را به دست آورد. گل‌های فولاد زرند در این مسابقه توسط سروش احمدنیا و محند یقین لو به ثمر رسید. همچنین گل‌های فردوس قم هم سید حسین رضوی، مهران رضاپور و سعید قلندری وارد دروازه فولاد کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار