استاندار آذربایجان شرقی گفت:هجدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی شهریور امسال در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی و رئیس هجدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی در جلسه هماهنگی روسای کمیته‌های اجلاس گفت: برگزاری همایش بین المللی پیرغلامان حسینی افتخاری بزرگ برای استان آذربایجان شرقی محسوب می‌شود و خدمت و تجلیل از خادمان اهل بیت (ع) اجر معنوی بزرگی دارد.

پورمحمدی افزود: بررسی سوابق و انتخاب پیرغلامان دقت و حساسیت زیادی می‌طلبد، همچنین تببین وظایف هر یک از کمیته‌ها و به سرانجام رساندن مطلوب آن‌ها در غنی سازی محتوای همایش نقش اساسی دارد.

او با تاکید بر برگزاری شایسته این گردهمایی عظیم گفت: باید میزبانی ما در شان تبریز باشد و طبق طرح و برنامه‌ای که در صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی تدوین شده، تمامی دستگاه‌های اجرایی و شهرداری و نهاد‌ها و تشکل‌ها با نهایت توان خود وارد شوند.

صفری مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی نیز گفت: طبق زمانبندی انجام شده، مراسم افتتاحیه هجدهمین اجلاسیه بین‌المللی پیرغلامان حسینی ۲۳ شهریور ماه مصادف با هفت صفر در محوطه مسجد کبود تبریز و مراسم اختتامیه آن ۲۵ شهریور برگزار می‌شود.

صفری افزود: کمیته‌های اجلاس شامل تبلیغات و فضاسازی شهری، علمی و فناوری، فرهنگی و هنری، تشکل‌های دینی و مردمی، اجرایی و اطلاع رسانی، امنیت و انتظامات، تدارکات و پشتیبانی است که اعضای آن‌ها به همراه وظایف مربوطه معرفی و تعریف شده است.

او با اشاره به زمان محدود باقی مانده تا برگزاری اجلاس گفت: به منظور تحقق میزبانی شایسته و درخور خادمان حسینی، تامین مالی کمیته‌ها و تلاش برای ایجاد هماهنگی و تعامل بین اعضا ضرورت دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.