مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عقد قرارداد با سرخپوشان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا ابراهیمی، مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس پس از عقد قرارداد با سرخ‌ها اظهار داشت: از گل محمدی، کادر فنی و مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند. امیدوارم بتوانیم به قهرمانی آسیا برسیم.

او افزود: در ۲، ۳ سال اخیر خیلی اذیت شدم و حرف‌های زیادی شنیدم. هدف اولم این بود که به پرسپولیس برسم و اگر هم به تیم ملی برسم خیلی خوب است.

ابراهیمی در مورد رقابت با سید جلال حسینی و فرشاد فرجی بیان کرد: من در کنار یکی از بهترین‌ کاپیتان‌های ایران و آسیا بازی می‌کنم و مهم موفقیت تیم پرسپولیس است.

او در مورد قرارداد و شماره پیراهنش در پرسپولیس عنوان کرد: قرارداد من ۲ ساله است و به شماره پیراهن فکر نمی‌کنم و برایم فرقی ندارد.


بیشتر بخوانید


ابراهیمی در خصوص اینکه جانشین حسین کنعانی‌زادگان شده، گفت: از استان خودم اولین نفری هستم که به باشگاه بزرگ پرسپولیس می‌آیم و پرچم‌دار این استان هستم، پا جای بازیکنان بزرگی می‌گذارم و این شرایط را می‌دانم، اما خیالم راحت است که کادر فنی خوبی کنار من است و می‌توانند به من کمک کنند. ان شا الله هواداران هم کمکم کنند که به هدفم برسم. همچنین مبلغ قرارداد من فکر نمی‌کنم زیاد باشد. قرارداد برایم خیلی مهم نبود، خیلی زحمت کشیدم که به اینجا برسم و همین مهم است. ان شا الله بتوانم دوباره به استقلال گل بزنم و گل‌هایم به پرسپولیس هم به خاطر شرایط فوتبالی بود.

ابراهیمی در مورد اینکه آیا با بازیکنان پرسپولیس رفاقتی دارد عنوان کرد: در فوتبال همه با هم خوب هستند، مخصوصا در پرسپولیس که یکی از یکدل‌ترین تیم‌ها است. با حسین کنعانی‌زادگان خوب بودم که به نوعی با او تعویض شدم.

مدافع سابق گل‌گهر گفت: از امیر قلعه‌نویی تشکر می‌کنم که خیلی برای ما زحمت کشید، در بازی آخر گل گهر مقابل استقلال ناداوری شد، اما از آن طرف در فینال برایشان جبران شد.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
به گور می بری ایشااله. لنگی نجس کثیف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس استقلالی
۱۲:۵۱ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
آقای ابراهیمی شما دیگر ساکت شو چون کوچکترازاین حرفا هستی
Iran (Islamic Republic of)
عارف
۰۹:۱۱ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
بچه بزار یه بازی برا پرسپولیس بکنی بعد کری بخوان بزرگترا از تو اومدند و هیچ کاری نتونستند بکنند تو که حالا اول کاری حالاحالا باید تاتی تاتی کنی تا راه بیفتی. دمپای ابری بدم خدمتتان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
جوک نگو کیسه :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۲ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
قربون وضعیت اقتصادی خرابتون برم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
الهی آمین :))))))))))))))))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
خوش امدی داداش انشاالله تو هم سریع هماهنگ بشی با تیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
خوش اومدی تو هم بیا یه جام بگیر برو حالشوببر
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۵:۳۸ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
اقای قلعه نویی چه دلهای پرکینه ای تربیت کرده
آخرین اخبار