مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا حاضر به پرداخت پاداش باشگاه از هر روش ممکن نشده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرعلی حسینی، مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس درباره شرایط این باشگاه بیان کرد: تا کنون ۳۱ بار درباره پرداخت پاداش نامه نگاری داشتیم که بیشتر آن‌ها سهم پرسپولیس بوده است. قصد داشتیم این پول را در چند قسط به صورت نقد از طریق سفارت ایران در مالزی بگیریم، اما خلاف سال‌های گذشته اجازه این انتقال را ندادند. همچنین با پرداخت پول به شخص سوم نیز موافق نبودند.

او افزود: اگر تا یک ماه نتوانیم با کالدرون و دستیار او تسویه کنیم، پنجره نقل و انتقالاتی به صورت اتوماتیک از سوی فدراسیون فوتبال بسته می‌شود.


بیشتر بخوانید


مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس درباره رای پرونده آنتونی استوکس گفت: من خودم بار‌ها با استوکس صحبت کردم و خواستم برگردد، اما او هر بار بهانه‌ای آورد و آخر سر هم شیوع کرونا را دلیل نیامدن به ایران عنوان کرد. لیست اولیه را باید برای صدور روادید آماده می‌کردیم که این کار در حال انجام است، اما با توجه به تغییراتی که در لیست خواهیم داشت قطعاً آن هم تغییر می‌کند.

حسینی در پایان درباره حضور پرسپولیس در تاجیکستان گفت: لیست اولیه را باید برای صدور روادید آماده می‌کردیم که این کار در حال انجام است، اما با توجه به تغییراتی که در لیست خواهیم داشت قطعاً آن هم تغییر می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار