سرهنگ آدینه لو گفت:باتوجه به احتمال فروش کالا‌های تقلبی، بهترین راه تهیه لوازم خانگی، خرید از فروشگاه‌های معتبر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ آدینه‌لو رئیس پلیس فتا استان زنجان گفت: احدی از شهروندان زنجانی با در دست داشتن شکوائیه قضایی به این پلیس مراجعه و مدعی شد اخیرا جهت خرید لوازم خانگی به یک صفحه‌ی اینستاگرام مراجعه کرده و پس از انتخاب کالای مورد نظر و پرداخت مبلغی بابت بیعانه، فروشنده از ارسال کالا خودداری و پاسخگوی تماس‌های او است.

او ادامه داد: با انجام اقدامات فنی، متهم به هویت معلوم در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیری به پلیس فتای استان زنجان دلالت شد.

سرهنگ آدینه‌لو ا باشاره به اینکه متهم در تحقیقات به عمل آمده ضمن اقرار به جرم خود، انگیره خود از این عمل را مشکلات مالی عنوان کردف گفت:  متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

او بابیان اینکه برخی سودجویان از طریق آگهی‌های جعلی در فضای مجازی و جلب اعتماد از کاربران اقدام به کلاهبرداری می کنند، از مردم خواست تا قبل از هرگونه خرید، از صحت و سقم آگهی و کالای ارائه شده اطمینان حاصل کرده و مبلغ کالای خریداری شده را در محل بپردازند.

رئیس پلیس فتا زنجان با بیان اینکه کارشناسان پلیس فتا استان زنجان به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به شهروندان در حوزه جرایم سایبری هستند، افزود: کاربران در صورت برخورد با موارد مشکوک، موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ یا سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir لینک مرکز فوریت‌های سایبری با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.