رئیس پلیس فتای استان زنجان گفت: بیشترین تخلفات سایبری در استان زنجان مربوط به کلاهبرداری و برداشت غیر مجاز از حساب‌های بانکی بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ آدینه لو رئیس پلیس فتای استان زنجان بااشاره به راه اندازی و فعالیت مرکز فوریت‌های سایبری در زنجان گفت: از زمان آغاز به کار این سامانه تاکنون هزار تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های سایبری صورت گرفته است.


او بابیان اینکه بیشترین تماس‌ها با این سامانه مربوط به کلاهبرداری و برداشت‌های غیر مجاز از حساب‌ها بوده است، افزود: در اینگونه جرائم رسیدگی در زمان طلایی بسیار مهم است و کارشناسان مستقر پلیس در مرکز فوریت‌های سایبری به صورت شبانه‌روزی پیام قربانیان جرایم اینترنتی را دریافت و بلافاصله عملیات پیگیری را آغاز می‌کنند.


رئیس پلیس فتای استان زنجان بااشاره به اینکه زنجان جزو ۱۰ استانی است که مرکز فوریت‌های سایبری در آن راه اندازی شده است، گفت: مردم در صورت مواجهه با موارد کلاهبرداری باشماره تلفن ۰۹۶۳۸۰تماس گرفته و یا از طریق مراجعه سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir موضوع را با پلیس در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.