صالح راد گفت: ما سربازان رهبر فرزانه انقلاب هستیم و باید در مسیر حرکت به خدا توکل کنیم و با قدرت حسینی وارد میدان عمل شویم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هوشنگ صالح راد رئیس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی خوزستان گفت:  جلسه هم افزایی و تعامل مشترک جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی و قرارگاه گام دوم جوانان خوزستان در دفتر نماینده ولی فقیه خوزستان تشکیل شد.

او ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام محرم و عاشورا افزود: ما ملت امام حسینیم و خط ما خط جهاد و شهادت است.

صالح راد  هدف از تشکیل این جلسه را تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب در خوزستان  عنوان و بیان کرد: جمعیت گام دوم انقلاب یک چراغ راهنما و روشنی است و یک مسیر مشخص را برای کل ارکان نظام برای ۴۰ سال آینده ترسیم کرده است.

رئیس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی خوزستان همچنین از مدیران ارشد جمعیت تحول و توسعه و قرار گاه خواست که اجازه ندهد اهداف این بیانیه در استان زمین گذاشته شود و همانند خیلی از ارشادات مقام معظم رهبری نادیده گرفته شود چرا که نجات کشور در این مقطع از زمان بسته به عمل کردن به متن و رهنمود‌های این منشور است.

این مقام مسئول اظهار داشت: عمل به بیانیه گام دوم انقلاب باعث ایجاد تحول و تغییر در وضعیت کنونی است و این مهم محقق نخواهد شد مگر با کار جهادی، میدان داری و توجه به مردم و خدمت صادقانه برای مردم است.

او در ادامه افزود:  تا زمانی تعامل و همکاری با مسئولین داریم که گوش به فرمان رهبری و خدمت به مردم و کار جهادی داشته باشند ما در کنار چنین مدیری خواهیم بود و حمایت می‌کنیم، تصریح کرد:  اما مدیری که خدای ناکرده ناخواسته یا خواسته مردم را نسبت به نظام و انقلاب بی اعتماد کند جایی در کنار ما نخواهد داشت.

صالح راد گفت: ما سربازان رهبر فرزانه انقلاب هستیم و چشم به اشاره امام خامنه‌ای داریم و هدف کار جهادی شبانه روزی در همه امور است و باید در مسیر حرکت به خدا توکل کنیم و  با قدرت  حسینی وارد میدان عمل شویم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.