نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی:

جوان‌گرایی و اعتماد به جوانان در حوزه‌های مختلف ضروری است

حسنوند گفت:امروزه در ایران اسلامی جوان‌گرایی و اعتماد به جوانان درحوزه‌های مختلف ضرورتی انکارناپذیربرای توسعه و پیشرفت کشور قلمداد می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در شورای اسلامی طی پیامی گفت: طبق فرموده رهبر انقلاب جوان سرشار از امید و نشاط است و تمایل دارد کاری به او محول کنند و آن را با شجاعت و خطرپذیری انجام دهد.

او افزود: امروز در ایران جوان‌گرایی و اعتماد به جوانان در حوزه‌های مختلف «ضرورتی انکارناپذیر» برای توسعه و پیشرفت کشور قلمداد می‌شود، ضرورتی که همواره مورد توجه و تأکید مقام معظم رهبری بوده و بخش اعظم بیانیه گام دوم انقلاب به موضوع جوانان و‌ نقش آن‌ها در توسعه و پیشرفت کشور توجه دارد.

حسنوند بیان کرد: در آموزه‌های دینی و سیره پیامبر گرامی اسلام (ص) همواره یکی از گروه‌های هدف در زمینه مشورت و تصمیم گیری جوانان بوده اند و در جمهوری اسلامی ایران نیز در سایه «زعامت» امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب، جوانان توانستند در سخت‌ترین صحنه‌های تاریخ معاصر، ایران اسلامی را از گردنه‌های سخت عبور دهند و در عرصه‌های مختلف نظامی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، پزشکی، ورزشی، علمی و سیاسی به الگو و مدلی در سطح بین المللی تبدیل کنند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس ادامه داد: جوانان، به عنوان موتور محرک جامعه، ارزشمندترین سرمایه یک کشور جوانان هستند، این سرمایه‌های بزرگ در برهه‌های مختلف با تکیه بر دانش، تخصص، تعهد، بصیرت و اخلاص قدم‌های بزرگی را در هموار نمودن مسیر توسعه کشور برداشتند که برخی از این قدم‌ها افتخارات بزرگی را برای ایران در عرصه‌های داخلی و بین المللی رقم زده است.

او اظهار داشت: حضور جوانان پرشور در سایه رهبری امام خمینی (ره) در انقلاب اسلامی، رشادت جوانان مومن و انقلابی در ۸ سال دفاع مقدس و پس از آن نقش آفرینی آنان در عرصه‌های مختلف برای پیشرفت و بالندگی کشور از نمونه‌های بارز حضور جوانان در صحنه‌های مختلف برای دفاع از انقلاب و ایران است که نشان از اهمیت این گروه در سرنوشت کشور و انقلاب دارد.

حسنوند گفت: بدون شک جوانی دوره شکوفایی خلاقیت‌ها، بروز توانمندی‌ها و فرصتی گران‌بهاست که اگر در مسیر درست هدایت شود می‌تواند ثروت بی بدیلی را در جامعه خلق و سعادت جامعه خود را رقم بزند.

نماینده مردم اندیمشک در پایان تصریح کرد: امید است در سال جدید که از سوی رهبر انقلاب با عنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نامگذاری شده با بهره‌گیری از نیروی جوانی، توان و تخصص جوانان و با همّت مدیران و مسئولان خدوم گام‌های مؤثری در مسیر تحقق شعار سال و توسعه همه جانبه و پایدار در شهرستان یک‌هزار شهید برداشته شود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار