رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: شورا و شهرداری برازجان تجهیزاتی به مبلغ ۲۵۱ میلیون تومان به بیمارستان شهید گنجی این شهر اهدا کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر بیان کرد: با شروع موج جدید همه‌گیری کووید ۱۹ برای خدمت رسانی بهتر به مردم شهرستان دشتستان، بیمارستان شهید گنجی به تجهیزات پزشکی و درمانی برای آسانی درمان بیماران نیاز داشت.

او افزود: با مبلغ اهدا شده از طرف شهردار و شورای شهر برازجان تجهیزاتی از جمله ۴ دستگاه نمایشگر علائم حیاتی با پایه، ۳ دستگاه الکتروکاردیوگراف با پایه و ۱۰ عدد برانکارد به این بیمارستان اهدا شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر با تشکر از مسئولان برازجان برای انجام این کار خیر، بیان کرد: حمایت مسئولان باعث دلگرمی بیشتر دیگر خیرین شده و همچنین باعث ترویج فرهنگ اهدا و کمک به عرصه سلامت در جامعه است.


بیشتر بخوانید


کشمیری عنوان کرد: مردم می‌توانند در تماس با هیات امناء شبکه بهداشت و درمان، شورای خیرین، رابط امور خیرین و یا مراجعه به شبکه بهدشت و درمان، کمک‌های خود را بر اساس نیازمندی‌های موجود به شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهدا کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.