سرپرست بیمارستان شهید گنجی برازجان گفت: تعداد خنک‌کننده‌ها بیشتر شده است اما به علت وجود بیماران فراوان و گرمای هوا، خنک کردن بیمارستان مشکل است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، برازجان مرکز شهرستان دشتستان همیشه یکی از گرم‌ترین شهرهای استان بوشهر است. در روزهای اخیر نیز دمای هوا در این شهر به ۵۱ درجه سلسیوس رسید. 

در همین حال گزارش‌هایی از گلایه مردم از گرم بودن محیط بیمارستان شهید گنجی این شهر وجود داشت؛ بیمارستانی که بیماران کرونایی‌اش روز به روز بیشتر می‌شوند.

شهرام جلال پور سرپرست بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان در این زمینه بیان کرد: با توجه به خیز جدید کرونا در جامعه و افزایش بیش از اندازه آمار بیماران کرونایی مراجعه کننده به این بیمارستان، سامانه‌های خنک کننده بیمارستان تغییرات اساسی یافت.

او افزود: پذیرش بیماران خیلی بیش از ظرفیت استاندارد بیمارستان است و باعث شده تخت‌های بیشتری برای پذیرش بیماران در نظر گرفته شود که همین موضوع باعث ایجاد مشکلاتی در سامانه‌های خنک کننده، تامین آب گرم، برق و اکسیژن ساز شده است.


بیشتر بخوانید


سرپرست بیمارستان شهید صادق گنجی ادامه داد: این سامانه‌‎ها در هوای گرم و شرجی این روزها و با توجه به اینکه چندین سال هم از عمر کاری آن‌ها می‌گذرد، تحمل بار اضافی را نداشته‌اند و در بعضی مواقع دچار مشکل می‌شوند.

جلال پور گفت: البته در این مورد اقداماتی مانند خریداری، نصب و راه اندازی ۱۰ کولر و ارتقاء سامانه‌های تامین و ارائه برق صورت گرفته ولی همچنان مشکل وجود دارد.

او با حیاتی خواندن اکسیژن برای بیماران کرونایی، بیان کرد: با وجود دو دستگاه اکسیژن ساز، در این شرایط بعضی مواقع نیاز به کپسول‌های سیار اکسیژن است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.