مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری گفت : پاسخگویی مجموعه مدیریت شهری به اصحاب رسانه و جامعه خبری از وظایف اصلی مسئولین است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امیررضا همایون دولتشاهی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه گفت : باتوجه به اینکه عصر اطلاعات را پشت سرگذاشته ایم و در نظم نوین جهانی به سمت عصر فرا اطلاعات در حرکت است قطعا جامعه ایی توسعه یافته به حساب می‌آید که در کنار پیشرفت شاخص‌های فرهنگی اجتماعی، اقتصادی و سیاس به بحث دست یافتن به عنصرآگاهی و دانایی کوشا باشد چرا که آگاهی سرآغاز فرزانگی و خردمندی برای یک جامعه به حساب می‌آید.

او گفت : امروز خبرنگاران چشم بینا و صدای گویای مردم هستند که بعنوان رکن چهارم دموکراسی در نقش پل ارتباطی بین جامعه شهروندی و مدیران با بیان مطالبات بحق اقشار مختلف جامعه در راستای توسعه وعمران وآبادانی بشایستگی نقش ایفا می کنند.

دولتشاهی افزود: یکی از رسالت‌های اصیل جامعه خبری برای پویایی فرهنگی و شکل گیری افکار عمومی ایجاد توازن بین تفکرات اصیل و باور‌های سنتی جامعه و پیشرفت و رشد فرهنگی و تکنولوژی در عرصه اطلاع رسانی است.

دولتشاهی با اشاره به کمبود امکانات برای جامعه خبری و از طرفی دیگر نبود حمایت‌های مادی و معنوی و نبود امنیت شغلی و نبود تعامل مناسب مسئولین نسبت به پتانسیل و ظرفیت‌های این قشر فهیم وزحمت کش افزود: این شرایط از چالش‌هایی است که عرصه خبری و خبرنگاری را مورد تهدید قرار داده است و باعث گشته که فرصت تدوین استراتژی‌های مناسب برای توسعه و پیشرفت شهر کرمانشاه در بعضی از مواقع تحت تاثیر قرار گیرد.

دولتشاهی ادامه داد: یکی از وظایف اصلی مجموعه مدیریت شهری پاسخگویی به اصحاب رسانه می‌باشد و در راستای شفاف سازی اقدامات انجام شده وتنویر افکار عمومی نه تنها باید پاسخگوی جامعه خبری باشیم بلکه در بسیاری از مواقع با توجه به آگاهی این خبرنگاران از مطالبات و نیازمندی‌های جامعه شهروندی باید در امر تصمیم گیری از نظرات سازنده آن‌ها نهایت استفاده وبهره را ببریم.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری با توجه به روز بزرگداشت مدافع حرم در تقویم ملی گفت: امروز با دفاع مقدس دیگری روبرو هستیم و ارزش راد مردی، پایداری، ایثار و فداکاری مدافعان حرم را باید با تمام وجود درک کنیم و با سخت کوشی و تلاشی عبادی جهادی در راستای سازندگی در هر پست و مقامی که هستیم قدردان عزیزانی باشیم که جان خود را در کف دستشان می‌گذارند تا از آب و خاک و هویت ایرانی انقلابی اسلامی این سرزمین دفاع کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.