مدیر کل صدا وسیمای مرکز آبادان گفت:با تولید آثار مختلف در بخش های رادیویی، تلویزیونی و فضای مجازی، این سازمان به حسینیه ای رسانه ای تبدیل خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر بهرام مدیر کل صدا وسیمای مرکز آبادان با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت امام حسین (ع) و یاران وفادار او گفت: با تولید آثار مختلف در بخش های رادیویی، تلویزیونی و فضای مجازی، صدا وسیمای مرکز آبادان به حسینیه ای رسانه ای تبدیل خواهد شد.

او افزود: محرم و صفر از مهمترین جایگاه مناسبتی در فرهنگ دینی ما برخوردار هستند، لذا تبدیل حسرت عدم حضور در بسیاری از مراسم به واسطه اوج گیری ویروس منحوس کرونا به فرصت و تبعیت از مصالح عمومی و دستورالعمل ها و در عین حال استفاده از معارف ناب حسینی از طریق رادیو وتلویزیون مورد تاکید می باشد.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز آبادان اظهار داشت: بدین منظور برنامه های مختلفی در طول شبانه روز به زبان های فارسی و عربی برای پخش از سیما و صدا در این ایام تولید می شوند.

بهرام ادامه داد: برنامه هایی مانند «آوای محرم»، «لیالی الحزن»، «محرم دلها»، «من حی الطفوف»، «روشنا»، «سخنرانی های فارسی و عربی» درسیما و نیز «عشق وعطش»، «نوای اروند»، «آوای دل»، «سقای عشق»، «شور عاشورا» و «ستارگان کربلا» در رادیو، برنامه هایی هستند که شور وشعور حسینی را به مخاطبان منتقل خواهند کرد.

او افزود: همکاران ما در خبرگزاری صدا وسیما با تولید گزارش های خبری «محرم و جبهه‌ها»،«مداحان پیشکسوت و پیرغلامان»، «عزادارى های بومی»، « سنج و دمام»،  «محرم در ادبیات آیینی»، «محرم در قاب هنر»، «عزاداری روی تخت بیمارستان»، «عزاداری در فضای هشتک ها»، «اشتراک عزاداری در ایران و عراق»،  «محرم از نگاه شیپورزن» آماده انعکاس این رخداد در شبکه های سراسری هستند.

بهرام اشاره کرد: تولید اینفوگرافی ، ویدیوهای گزارشی و ویدیوهای مداحی های خاطره انگیز از مهمترین تولیدات فضای مجازی صدا وسیمای مرکز آبادان در این ایام است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.