یک مرد انگلیسی پس از مراجعه به بیمارستان برای مشکل آپاندیس متوجه وجود سوزنی در کبدش شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از المنار؛ تری پرستون ۵۴ ساله، هنرمندی انگلیسی است که سال‌ها از وجود سوزنی در کبدش بی اطلاع بود و با همین شرایط زندگی می‌کرد. او هنوز نمی‌داند که چگونه سوزن خیاطی وارد کبدش شده، اما کارشناسان معتقدند که ممکن است تری این سوزن در کودکی بلعیده باشد. اندازه این سوزن ۵.۷ سانتی متر است و با وجود دردی که برای تری ایجاد کرده، نمی‌توان آن را برداشت.


بیشتر بخوانید


تری در این باره گفت: "درباره اینکه این سوزن چگونه به کبدم رسیده هیچ اطلاعاتی ندارم فقط می‌دانم الان آنجا است و برای من ایجاد درد کرده است. "

سوزن در سال ۲۰۱۹ و هنگامی که تری با دردی شبیه به آپاندیس به بیمارستان رفت، کشف شد. پزشکان او را دو بار معاینه کردند و اسکن‌ها نشان داد که سوزنی در کبد تری جا خوش کرده و سابقه این مشکل به سال ۲۰۰۶ برمی‌گردد. تری می‌گوید در حال حاضر درد دارد و می‌خواهد سوزن ۵.۷ سانتی متری را از کبدش خارج کند، اما پزشکان معتقدند ممکن است ناراحتی که تری احساس می‌کند، منشا روانی داشته باشد، زیرا او در حال حاضر از وجود سوزن مطلع است و پزشکان می‌گویند که عمل جراحی خطرناک خواهد بود.

دکتر راغب علی می‌گوید: "اجسام خارجی کوچک می‌توانند از طریق روده جذب کبد شوند و ممکن است از معده و روده عبور کرده و در کبد مستقر شوند، اما این بسیار غیر معمول است، زیرا معمولاً با مدفوع خارج می‌شوند. به احتمال زیاد کبد این سوزن را جدا کرده است. وجود این سوزن در کبد به بیمار آسیبی نمی‌رساند. از آنجا که کبد دارای رگ‌های خونی زیادی است، جراحی می‌تواند بسیار خطرناک‌تر از ادامه زندگی با سوزنی در کبد باشد. "

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار