مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان از کشف هزار و ۲۸۹ حلقه لاستیک خودرو و موتورسیکلت فاقد مجوز‌های قانونی در یک انبار غیرمجاز در شهرستان سراوان خبر داد .

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  از کشف انبار غیرمجاز لاستیک‌های قاچاق در شهرستان سراوان خبر داد و بیان داشت: مأمورین یگان امداد شهرستان سراون در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی خود با توجه به ترفند‌های اطلاعاتی به یک باب انبار مشکوک شده که پس از هماهنگی‌های قضایی با ورود به انبار در بازرسی‌های به عمل آمده تعداد هزار و ۲۸۹ حلقه لاستیک خودرو و موتورسیکلت فاقد مجوز‌های قانونی کشف شد.

وی بیان داشت: در همین راستا لاستیک‌های کشف شده به دلیل ظن قاچاق توقیف و مالک انبار به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی شهرستان سراوان معرفی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اذعان داشت: با ارجاع پرونده به شعب تعزیرات حکومتی شهرستان سراوان رئیس شعبه رسیدگی کننده به پرونده با توجه به عدم ارائه مدارک قانونی توسط مالک انبار و عدم ثبت انبار در سامانه جامع انبار‌ها اتهام منتسبه را مسلم دانست و از همین حیث متخلف را علاوه بر ضبط لاستیک‌های کشف شده به نفع دولت به میزان ۱ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار