با تلاش مأموران پلیس سیستان و بلوچستان در شهرستان ایرانشهر یک هزار و ۱۲۷ حلقه لاستیک خودروی سبک و سنگین قاچاق، قبل از رسیدن به مقصد توقیف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی ایرانشهر با اشراف اطلاعاتی خود از انتقال یک محموله بزرگ لاستیک قاچاق، از مبدأ بندر چابهار به مقصد مناطق مرکزی کشور، از طریق محور‌های مواصلاتی آن شهرستان مطلع شدند.

او  افزود: مأموران روز گذشته حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور"ایرانشهر–بم"، کامیون حامل لاستیک‌های قاچاق را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در بازرسی از کامیون توقیف شده، یک هزار و ۱۲۷ حلقه لاستیک کشف که ارزش محموله توقیف شده توسط کارشناسان اداره گمرک استان ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار طاهری با بیان اینکه در این رابطه یک فرد متخلف دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: پدیده قاچاق یکی از عوامل اصلی اخلال در نظام اقتصادی کشور است و شهروندان می‌توانند هرگونه اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار