فیروزفرگفت: نخستین مدرسه الگوی کشور با هدف تأمین تمامی نیاز‌های یک دانش‌آموز در زنجان تأسیس می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، فیروزفر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان از خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی بین مردم و دولت یاد کرد و گفت: رسانه‌ها بایستی مشکلات جامعه را به صورت کاملا شفاف بیان کنند.

او از واکسیناسیون ۹۰ درصد از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان خبر داد و افزود: واکسیناسیون دانشجویان تحصیلات تکمیلی و کارشناسی نیز اواخر این هفته آغاز می‌شود.

فیزوزفر به تأسیس نخستین مدرسه الگوی کشوری در زنجان اشاره کرد و ادامه داد: این مدرسه با هدف تأمین تمامی نیاز‌های یک دانش‌آموز تأسیس می‌شود که منطبق با سند تحول بنیادین آموزش است.

او بااشاره به اینکه در مدرسه الگوی کشوری استعداد دانش‌آموزان در زمینه های مختلف شکوفا می شود، گفت: این مدرسه مهرماه امسال با عنوان بوستان‌های علوی و فاطمی در زنجان افتتاح می‌شود.

فیروزفر بابیان اینکه امروز دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر توسعه و تحول خود به عنوان یک مؤسسه آموزش عالی مسئله‌محور، اجتماعی، فناور و کارآفرین جلوه می‌کند، افزود: دانشگاه آزاد در سال‌های ۱۳۹۴و ۱۳۹۵ باکاهش دانشجو مواجه شده بود که در سال ۱۳۹۸ توانستیم با اجرای برنامه‌های متنوع و حضور مردم در دانشگاه، این روند نزولی را متوقف کنیم و به تدریج شاهد رشد روند جذب دانشجو باشیم.

او  به تأمین نخستین دستگاه PCR در زنجان توسط دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: در روزهای آغازین شیوع ویروس کرونا که با کمبود وسایل حفاظت فردی مواجه بودیم، این دانشگاه با تأمین مایحتاج بیمارستان‌ها به یاری کادر درمان و مردم شتافت.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.