رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: مسائل اقتصادی و معیشتی که امروز گریبانگیر مردم شده است نتیجه عملکرد ضعیف برخی مدیران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، فیروزفر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: اکنون که مردم از مسائل اقتصادی و معیشتی رنج می‌برند، ثمره اقدامات ضعیف برخی مدیران بی‌کفایت است و نباید اقدامات برخی مدیران بی‌کفایت را به حساب نظام گذاشت.

او افزود: انقلاب اسلامی سیاست‌های نظام سلطه در به زیر سلطه کشاندن مردم ایران را در ۴ دهه گذشته دفع کرد و نظم نوینی از مدیریت در جهان را به تصویر کشید.

فیروز فر گفت: رمز پویایی و بالندگی سیستم به تلاش و احساس مسئولیت اعضای سازمان بستگی دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: ورود ایران به عرصه تولید واکسن کرونا معادلات علمی در جهان را جابه‌جا کرد و نشان داد ایران در عرصه جهانی حرفی برای گفتن دارد.

او گفت: مشکلات و تنگنا‌هایی در عرصه‌های مختلف وجود دارد و نباید این مشکلات و تنگنا‌ها باعث یأس و ناامیدی مردم در پای صندوق‌های رأی شود.

فیروزفر در ادامه با تأکید بر اینکه همه اعضای مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر باید برای برون‌رفت از مشکلات و تنگنا‌ها تلاش کنند، افزود: واحد ابهر ظرفیت‌های بزرگی برای توسعه و برون‌رفت از مشکلات دارد و تحقق این مهم در گرو همکاری استادان و کارکنان است.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
برخی نه همه !!!!!!!؟؟؟؟؟؟