جزءقاسمی گفت:سیل أخیر بیش از ۵ میلیارد ریال به تأسیسات آبی گلابر در ایجرود خسارت وارد کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، جزءقاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: پس از وقوع سیل عوامل شرکت آب و فاضلاب بلافاصله در محل حادثه حاضر شده و پس از بررسی شرایط دستورات لازم برای بازسازی تأسیسات خسارت دیده صادر شده و همکاران مشغول به انجام عملیات هستند.

او افزود: بر اساس برآورد‌های اولیه دفتر مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، سیلاب به تأسیسات تأمین آب روستای گلابر شامل چاه آب، حصارکشی، اتاقک سر چاه، الکتروپمپ و تابلو برق موجود، خط انتقال برق و جاده دسترسی در این قسمت‌ها خسارت وارد کرده است.

جزءقاسمی بازسازی این تأسیسات به همت اکیپ‌های امدادی شرکت آب و فاضلاب آغاز شده و پیش بینی می‌شود تا امشب، آب شرب پایدار این روستا تأمین شود.

او ادامه داد: هم اکنون دو دستگاه تانکر آبرسانی سیار در روستای گلابر مشغول آبرسانی به اهالی بوده و هیچگونه کمبود آب آشامیدنی در این روستا وجود ندارد.

این مسئول با تأکید بر تلاش جهادی کارکنان شرکت آب و فاضلاب برای رفع خسارت و بازسازی تأسیسات در کوتاهترین زمان ممکن گفت: عملیات پاکسازی، شستشو و لایروبی چاه تأمین آب گلابر در دست اقدام است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.