شرکت تسلا برای همه کارگران کارخانه تولید باتری خود در نوادا ماسک را الزامی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از انگجت، اکنون تسلا فاصله زیادی با روز‌هایی دارد که از دستورات ایمنی محلی مبارزه با کرونا سرپیچی می‌کرد. منابع وال استریت ژورنال ادعا می‌کنند تسلا از همه کارکنان خود در کارخانه نوادا می‌خواهد که صرف نظر از وضعیت واکسیناسیون خود، از ماسک استفاده کنند.

شرکت تسلا سیاست خود را در پی شیوع کرونا دلتا سخت‌تر می‌کند، تا جایی که حتی توصیه می‌کند که افراد واکسینه شده در خانه هم از ماسک استفاده کنند. واکسیناسیون کامل شانس عفونت و علائم را کاهش نمی‌دهد و می‌تواند بقیه را هم به راحتی به کرونا مبتلا کند.

این شرکت به درخواست اظهار نظر در این باره پاسخ نداده است، اگرچه انتظاری هم نمی‌رود وقتی تیم روابط عمومی خود را بی سر و صدا در پاییز ۲۰۲۰ منحل کرد، این کار را انجام دهد.

مطیع شدن تسلا در برابر محدودیت های کرونایی

تسلا کمی کندتر از رقبای مستقر در دیترویت خود است، که یک هفته زودتر دستور‌های ماسک را صادر کردند. با این حال، این یک تضاد شدید با نگرش قبل شرکت تسلا در ماه می سال قبل است. این شرکت در آن زمان با قرنطینه شدن شهرستان آلامدا مخالفت کرد و کارخانه خودروسازی فریمونت خود را باز نگه داشت. ایلان ماسک همچنین تهدید کرد که مقر تسلا را از کالیفرنیا خارج و از این شهرستان شکایت می‌کند.

چرخش ۱۸۰ درجه‌ای تسلا درباره محدودیت‌های کرونایی

این بار برای تسلا راحت‌تر است که کارخانه خود را باز نگه دارد. این شرکت همچنین نمی‌تواند در مواقعی که با تقاضا برای خودرو‌های خود روبرو است، تولید را متوقف کند. با این حال، دستور استفاده از ماسک، که اقدام داوطلبانه‌ای است تضاد شدیدی با نگرش قبلی تسلا دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.