تاریخ برگزاری رویداد Tesla AI 2021 توسط ایلان ماسک اعلام شد

مدیرعامل شرکت تسلا که با انتشار توئیت هایی جنجالی شناخته می شود در جدیدترین فعالیت مجازی اش از زمان برگزاری مراسم Tesla AI 2021 خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ام اس پاور؛ ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا موتورز با انتشار توئیتی تاریخ برگزاری رویداد Tesla AI 2021 را ۱۹ آگوست سال جاری اعلام کرد. این شرکت در این رویداد قصد دارد آخرین پیشرفت‌های هوش مصنوعی خودرو‌های خودران خودش را به نمایش بگذارد.


بیشتر بخوانید


رویدادی که معرفی پروژه خودران تسلا است

اعلام تاریخ این رویداد از طرف ماسک، واکنش‌هایی را در فضای مجازی به همراه داشت. انتظار می‌رود این شرکت در این کنفرانس، جزئیاتی را درباره توسعه و نوآوری‌هایی جدید در پروژه کاملا خودران خودش اعلام کند. کارشناسان این حوزه و برخی از افراد معتقدند که توسعه توانایی‌ها باعث می‌شوند تا هوش مصنوعی در این پروژه خودران پیشرفت کند و برخی دیگر معتقدند که این مدل خودرو‌ها هنوز ناامن هستند و باعث تصادفات جاده‌ای می‌شوند. رویداد جدید شرکت تسلا ممکن است شبیه به رویداد باتری این شرکت که سال گذشته برگزار شد باشد که در آن درخصوص باتری‌های نسل آینده این شرکت صحبت‌هایی شده بود.

تاریخ برگزاری رویداد Tesla AI 2021 توسط ایلان ماسک اعلام شد

ایلان ماسک ماه گذشته اعلام کرد که طراحی و ساخت خودرو‌های خودران که ایمن و قابل اعتماد هم باشند، بسیار دشوارتر از تصوراتی هستند که او دارد. با این وجود ماه گذشته سیستم تمام خودران خودرو‌های این شرکت آمریکایی با قیمت ماهانه ۱۹۹ دلار به بازار معرفی شد. البته باید تا زمان برگزاری این مراسم و اظهار نظر‌های جدید از طرف مسئولان و کارشناسان درباره برنامه جدید این شرکت منتظر ماند.

تاریخ برگزاری رویداد Tesla AI 2021 توسط ایلان ماسک اعلام شد

گفتنی است؛ شرکت آمریکایی تسلا مدتی قبل نهمین نسخه سیستم نرم افزاری کاملا خودران خود را معرفی کرد. علاوه بر این و در اقدامی دیگر، تسلا اوایل سال جاری میلادی ابر رایانه Dojo این شرکت را با توانایی رایانش اگزامقیاس معرفی کرد که این ابر رایانه توانست لقب پنجمین رایانه قدرتمند جهان را از آن خود کند. این شرکت تصمیم دارد از این سیستم برای آموزش هوش مصنوعی در پروژه کاملا خودران خودش استفاده کند که رانندگی طبیعی تری را امکان پذیر می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.