فراخوان نخستین جشنواره منابع طبیعی و رسانه در کردستان منتشر شده و همزمان با هفته منابع طبیعی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سعدی نقشبندی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان گفت: این اداره کل با حمایت و همکاری خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کردستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری کردستان و صدا وسیمای مرکز استان، نخستین جشنواره منابع طبیعی و رسانه را برگزار می‌کند.

 نقشبندی افزود: این جشنواره با هدف اشاعه، گسترش و نهادینه کردن فرهنگ حفاظت، احیای توسعه، اصلاح و بهره برداری اصولی از منابع طبیعی و رشد و تعالی سواد رسانه‌های استان در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه رسانه ها بازوی توانمند منابع طبیعی در حفاظت از عرصه های ملی هستند،  از روزنامه‌نگاران، نویسندگان، خبرنگاران، عکاسان مطبوعات و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی مجاز و دوستداران طبیعت دعوت کرد تا آثار خود را براساس محورها و بخش‌های اعلام شده به دبیر خانه ارسال کنند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان گفت: برای این جشنواره، هر سه بخش شعار سال ۱۴۰۰ اعم از تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، ۱۴ اقدام محوری در قالب طرح ۱۴۰۰*۱۴*۳ در نظر گرفته شده است ‏که نتیجه آن، تقویت حفاظت، احیا و بهره‌برداری اصولی منابع‌طبیعی کشور خواهد بود. ‏

نقشبندی افزود: متقاضیان شرکت در جشنواره باید تا ۱۰ بهمن ماه سالجاری آثار خود را در سایت pressfestival.ir و نیز به آدرس پست الکترونیک frwkurdistan ۱۴۰۰@gmail.com ارسال کرده و همچنین به صورت چاپ شده و نیز مندرج در لوح فشرده از طریق پست به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.