حقیقی بااشاره به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان، گفت: امسال هزار واحد مسکونی به متقاضیان واگذار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان عصر دیروز یکشنبه در آئین اختتامیه هفتمین دوره جشنواره مطبوعات با تأکید بر لزوم تقویت رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استان زنجان، گفت: برای  تحقق این امر رسانه ها بایستی اطلاع رسانی لازم را داشته باشند.

او به روند واکسیناسیون کرونا در استان زنجان اشاره کرد و افزود: بیش از ۵۰ درصد افراد ۵۰ سال به بالا در استان زنجان واکسینه شده اند و واکسیناسیون افراد ۴۸ سال به بالا نیز از آخر این هفته آغاز می‌شود.

حقیقی ادامه داد: واکسیناسیون کارکنان نیروی انتظامی، خبرنگاران، رانندگان حمل‌ونقل درون و برون‌شهری و کارمندان بانک‌ها نیز آغاز شده است.

استاندار زنجان گفت: مراکز تجمیع و همچنین میزان واکسن دو موضوع مهم در واکسیناسیون است و استان زنجان از نظر کمّی، چهارمین و از نظر کیفی، اولین استان در بحث واکسیناسیون کرونا است.

او با بیان اینکه به ازای هر ۴۸ هزار نفر یک مرکز تجمیعی در استان زنجان داریم، افزود: در خصوص میزان تزریق نیز توانایی تزریق روزانه ۳۰ هزار دُز واکسن در استان زنجان را داریم.

استاندار زنجان ادامه داد: در حال حاضر میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استان زنجان ۴۸ درصد است و هنوز وارد قله موج پنجم کرونا نشدیم و رسانه‌ها می‌توانند در این زمینه کمک کنند.

او به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان اشاره کرد و افزود: امسال هزار واحدمسکونی به متقاضیان واگذار می‌شود.

حقیقی افزود: مجوز تأمین مسکن برای خبرنگاران از محل طرح اقدام ملی مسکن گرفته شده که ثبت‌نام آن طی هفته‌های آینده انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.