نمایشگاه «حسینیه‌ای به وسعت شهر» در آستانه ایام محرم و صفر در مشهدمقدس به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، نمایشگاه «حسینیه‌ای به وسعت شهر» در آستانه ایام محرم و صفر با حضور مسئولان در مشهدمقدس افتتاح شد.

حجت‌الاسلام حسن منصوریان رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد شامگاه یکشنبه در مراسم افتتاحیه «حسینیه‌ای به وسعت شهر» گفت: امید داریم این دوره مدیریت شهری با یک عدالت اجتماعی در زمینه‌های عمرانی و فرهنگی پیش رود.

او افزود: شورای ششم در نظر دارد که در کنار فعالیت‌های عمرانی و توسعه آن؛ مسائل فرهنگی و هویت رضوی را نیز کاربردی و علمی‌تر در شهر پیش ببرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد ادامه داد: ویروس کرونا سبب شده عزاداری‌های ما در شان مشهد که خانه امام رضا (ع) است، برگزار نشود با این وجود دوستان ما با تدابیری که دارند با همت همه مردم عزیز می‌توانند برنامه‌هایی که در شان امام رضا (ع) است برگزار کنند.


بیشتر بخوانید


منصوریان بیان کرد: از همه همکاران خود در مناطق و سرپرست شهرداری مشهد تقاضا دارم، پیشانی کار شورای انقلابی را با قوت و شدت و در شان مشهد دوست‌داشتنی انجام دهند.

رضا خواجه‌نائینی سرپرست شهرداری مشهد نیز در این مراسم گفت: مشهد، شهر امام رضا (ع) بوده و شروع شورای ششم نیز همزمان با ایام محرم شده است.

او افزود: حجم تبلیغات محیطی برای این ایام بیش از دو برابر سال‌های گذشته است. به همین منظور  ۷۰۰ بیلبورد و استرابورد و تمامی بیلبوردهای تجاری در اختیار محرم است.

سرپرست شهرداری مشهد ادامه داد: تمامی این اقدامات برای تداعی خاطرات این ایام در ذهن‌ها اجرا می‌شود، اگر بتوانیم به لحاظ صوتی نیز حس و حال محرم را در شهر ایجاد کنیم، امری شایسته است.

خواجه نائینی بیان کرد: همه ما در مدیریت شهری تلاش خواهیم کرد که آیین‌های ویژه ایام محرم را در شأن نام مشهد و امام رضا (ع) برگزار کنیم.

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.