آیین اختتامیه مرحله استانی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، آیین اختتامیه مرحله استانی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی امروز یکشنبه در چهارمحال و بختیاری برگزار شد و نفرات راه یافته از این استان به مرحله منطقه‌ای این جشنواره در بخش‌های مختلف معرفی شدند.

مژگان کاووسی دبیر بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی چهارمحال و بختیاری در آیین اختتامیه مرحله استانی این جشنواره با اشاره به نام‌نویسی ۴۲۳ نفر از علاقه‌مندان استانی در پایگاه اینترنتی جشنواره گفت: بر اساس شاخص‌های تعیین شده در بخش ملی ۱۲۶ اثر به مرحله داوری راه یافت که از مجموع آثار راه یافته ۷۷ اثر در بخش دختران و پسران، ۳۲ اثر در بخش زنان و مردان و ۱۷ اثر از طرف پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


او افزود: در این دوره از جشنواره و تا دهم مرداد امسال، ۱۲۱ نفر از علاقه‌مندان استانی نیز آثار خود را در بخش‌های ۹۰ ثانیه‌ای و قالب پادکست ارائه کردند که داوری این ۲ بخش به صورت ملی انجام خواهد شد.

کاووسی اضافه کرد: هیات داوران مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی پس از بررسی آثار دریافتی و با تاکید بر شاخصه‌های تعیین شده در بخش قصه‌گویی پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، مریم ایل کریمی، خدابس محسنی و عصمت سلطانی را به عنوان نفرات برتر معرفی کرد که در این بخش، مریم فیروزی بروجنی و منیژه قربانی نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

او ادامه داد: در بخش بزرگسالان و زیر گروه زنان و مردان ویژه مربیان و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، محبوبه علیدوستی شهرکی، صغری عالی‌پور و فاطمه آذری موفق شدند با کسب جایگاه برتر به مرحله منطقه‌ای بیست و سومین جشنواره قصه‌گویی راه یابند.

کاووسی گفت: بهار ملکپور شهرکی و زهرا اعلایی نیز در زیرگروه زنان و مردان فعال در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و زهرا رحیمی خویی و فاطمه حمزه پور اسدی در بخش آزاد بزرگسالان بنا به نظر داوران شایسته تقدیر معرفی شدند.

او افزود: هیات داوران در بخش دختران و پسران، مهدیه باقری، آیناز مختاری و الهه باقرزاده را به عنوان نفرات برتر استانی انتخاب کردند و از نیایش یوسفی حاجی‌پور، مریم حیدری و علی مراد بهبهانی نیز به عنوان نفرات شایسته تقدیر نام بردند.

کاووسی اضافه کرد: در بخش دختران و پسران زیر گروه قصه‌های سنتی و آیینی، امیرمحمد موسایی گله، اسما محمدی و باران ربیعی به عنوان نفرات برتر استانی راهی مرحله منطقه‌ای جشنواره قصه‌گویی شدند و اثر الناز فرهادی نیز در این بخش شایسته تقدیر شناخته شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار