پنجمین المپیاد ملی فیلم‌سازی نوجوانان ایران همزمان با سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، مهرماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، پنجمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران همزمان با سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در دو بخش «ایده» و «فیلم» مهرماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

بر اساس این فراخوان نوجوانان ۱۲ تا ۱۷ سال «متولدان مهر ۱۳۸۳ تا مهر ۱۳۸۸» می‌توانند تا ۱۳ مردادماه ۱۴۰۰ در نهایت دو اثر با موضوع‌های «قصه‌های پدربزرگ و مادربزرگ من»، «فرصت‌ها و چالش‌های کرونا در یک‌سال گذشته برای من» و «آرزوی من در مورد آینده خانواده‌ام، شهرم، کشورم» ارائه نمایند و در صورت تصویب، به فرآیند تولید وارد شوند.


بیشتر بخوانید


هم‌چنین در بخش «فیلم» صاحبان آثار می‌توانند با موضوع‌های مطرح شده در قالب داستانی، مستند یا پویانمایی اثر خود را که با دوربین معمولی یا تلفن همراه، تصویربرداری و تا ۱۳ مردادماه ۱۴۰۰ به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

علاقمندان به شرکت در المپیاد فیلم سازی نوجوانان کشور باید برای ثبت‌نام به نشانی https://yfo.icff.ir مراجعه و فرم ثبت‌نام را تکمیل کنند و در صورتی که امکان ارسال اینترنتی ندارند اثر را روی لوح فشرده (DVD) همراه با نام و نام خانوادگی و نام اثر خود به نشانی تهران، خیابان سی تیر، کوچه شهید کامران صالح، پلاک ۱۴، ساختمان شماره دو بنیاد سینمایی فارابی، طبقه اول، دفتر المپیاد، کد پستی ۱۱۳۵۶۱۶۹۱۱ ارسال کنند و در صورت نیاز به آگاهی بیشتر با شماره‌های ۶۶۷۱۲۸۹۲-۰۲۱ و ۶۶۷۰۳۴۹۵- ۰۲۱ تماس بگیرند.

پنجمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران با هدف کشف و معرفی استعداد‌های موجود، شکوفایی خلاقیت نوجوانان به سوی باروری و رشد فردی و اجتماعی، کمک به ارتقای بینش سینمایی و مهارت‌های فیلم‌سازی نوجوانان، تأمین شرایط مناسب برای حمایت از تولید فیلم‌های انسان‌دوستانه نوجوانان مستعد و زمینه‌سازی برای پرورش نسلی نو در حوزه سینمای کودکان و نوجوانان ۱۶ تا ۲۱ مهرماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار