سرهنگ کریم پور گفت: حضور نیرو‌های بسیج در عرصه‌های مختلف موجب دلگرمی بوده و یکی از مهمترین وظایف بسیج خدمت به مردم است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ احسان کریم پور فرمانده ناحیه سپاه اندیمشک  گفت: حضور نیرو‌های بسیج در عرصه‌های مختلف موجب دلگرمی است و بسیج همواره در زمینه‌های مختلف آمادگی مواجه با هر شرایطی را دارد و یکی از از مهمترین وظایف آن خدمت به مردم است.

او افزود: مهم‌ترین رسالت بسیج در شرایط کنونی تلاش برای خدمت رسانی حداکثری به مردم است، شجره طیبه بسیج از دل مردم برآمده و همواره با حضور پررنگ قشر‌های مختلف جامعه در مقاطع گوناگون و حساس نقش آفرینی کرده است.

سرهنگ کریم پور بیان داشت: بسیج متعلق به مردم است و زمانیکه لازم بود با حضور موثر در میدان دفاع مقدس از کیان نظام جمهوری اسلامی دفاع و پس از آن نیز ظرفیت عظیمش را در خدمت سازندگی و خدمت رسانی به قشر‌های آسیب پذیر جامعه قرار داد و امروز هم در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک تصریح کرد: مکتبی بودن رمز موفقیت بسیج در عرصه‌های مختلف بوده و عضوگیری در تمامی مراحل مبتنی بر آموزه‌های اسلامی است و آرامش و اقتدار و امنیت امروز ما مرهون ایثار و از خود گذشتگی شهدایی بوده که برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و نظام از جان خود گذشتند، دفاع از جمهوری اسلامی یکی از مهمترین اهداف بسیج است.

این مقام مسئول با اشاره به روز خبرنگار ادامه داد: خبرنگار کسی است که با اتکا به ذوق و استعداد شخصی وظیفه کسب تهیه و جمع آوری اخبار را دارد، اصول اخلاقی حرفه روزنامه نگاری مقرر می‌کند که روزنامه‌نگاران در هر مقامی که باشند به خیر و مصلحت جامعه ایمان داشته باشند.

او گفت: خبرنگار نباید از مدار انصاف خارج شود و زبان گویای مردم باشد و مطالبه گری را هم مد نظر داشته باشد، نقش اصحاب رسانه و خبرنگاران آگاه و متعهد که با آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در حوادث و رویداد‌های مختلف همچون سیل، تنش آبی خوزستان و پیشگیری و مقابله با کرونا تلاش کردند هیچ کسی پوشیده نیست و نقشی بی بدیل و شایسته تقدیر است.

سرهنگ کریم پور اظهار داشت: اگر امروز می‌بینیم که به سرعت خبر تحریم ایران در همه جای دنیا پخش می‌شود به دلیل این است که حدود ۹۰ درصد از رسانه‌های مهم دنیا در دست یهودی‌ها اسامی جهانی است که به وسیله آن افکار عمومی جهان را بازی ‌می‌دهد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.