معاون بهداشت وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی به مناسبت ١٧ مرداد روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مناسبت ١٧ مرداد روز خبرنگار پیامی صادر کرد که در ادامه می خوانید.

متن پیام به این شرح است:

هفدهم مرداد، روز گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و دیگر شهدای جان برکف عرصه خبر و رسانه را گرامی می‌داریم.

روز خبرنگار روز قدردانی از تلاش صادقانه خبرنگارانی است که برای تولید و نشر اخبار  صحیح، دقیق و روز آمد از هیچ کوششی دریغ نکردند.  

بدون شک در روزگار کنونی، نقش و جایگاه خبرنگاران به عنوان پیشگامان عرصه رسانه و  اطلاع رسانی بیش از پیش اثر گذار است.

حضور خبرنگاران درعرصه‌های مختلف اطلاع رسانی و انعکاس اخبار، درگسترش اطلاعات و ارتقاء آگاهی مردم نقش به سزایی داشته و به عنوان حلقه واسط میان مسئولان، سازمان‌ها و مردم می‌باشند.

نقش خبرنگاران در عرصه سلامت نقشی بی بدیل است و تبیین اهداف و دستاورد‌های خادمان سلامت در حوزه بهداشت از مرکز تا دوردست‌ترین خانه‌های بهداشت در اقصی نقاط میهن عزیزمان نمودی از این اثرگذاری است.

حضور پر شور و ایثارگرانه خبرنگاران در عرصه سلامت، بخصوص در طول همه گیری کرونا و ثبت لحظات و دقایق از خودگذشتگی مدافعان سلامت امری فراموش ناشدنی است.  

در طول نزدیک به ۱۸ ماه اخیر خبرنگاران عزیز همدوش با کادر خستگی ناپذیر سلامت حضور داشتند و لحظات تلخ و شیرین این دوران را ثبت و ضبط کردند.

اینجانب روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبرنگاران متعهد، امین و دلسوز به خصوص خبرنگاران حوزه سلامت تبریک و تهنیت عرض کرده و برای این عزیران سلامتی و سعادت آرزو می‌کنم.

انتهای پیام/ 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.