استاندار خراسان رضوی در پیامی فرارسیدن روز خبرنگار و سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی گفت: ۱۷مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار در واقع تجلیل و قدردانی از قلم به دستانی است که در حوادث و اتفاقات روزگار، طلایه‌داران عرصه اطلاع‌‌ رسانی هستند و در کارزار‌های مختلف به روشنگری، حقیقت‌جویی و حقیقت‌گوئی می‌پردازند.

او افزود: خبرنگارانی که برای خدمت به نظام جمهوری اسلامی و در قامت خبرنگار، در شرایط بحرانی و روز‌های سخت و دشوار، همچون شرایط کنونی، هم‌پای کادر درمان تلاش میکنند و با اطلاع‌رسانی، آموزش، تهیه و ارسال خبر از وضع بهداشت و درمان به وظیفه خود عمل می‌کنند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: با ادای احترام به ارواح طیبه شهدای خبرنگار و در رأس آنان روح پرفتوح شهید عرصه خبر، محمود صارمی، روز خبرنگار را به خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و فعالان عرصه اطلاع‌رسانی تبریک عرض می‌‌کنم .

معتمدیان بیان کرد: از اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها، تشکر و قدردانی و از آفریننده دانا برای این عزیزان سلامتی و طول عمر با برکت در سایه الطاف حضرت علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام مسئلت می‌کنم.

 

انتهای پیام//س.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.