زالی گفت:موثرترین و بهینه‌ترین اقدام در حوزه‌ مقابله با کووید ۱۹ واکسیناسیون است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا تهران در مراسم افتتاحیه‌ مرکز واکسیناسیون عمومی کرونا در مجمع دارویی هلال ایران گفت: ما امروز دومین مرکز واکسیناسیون که توسط هلال‌احمر تجهیز شده را افتتاح کردیم.

زالی بیان کرد: ساختار چالاک و اجرایی هلال احمر که در مواقع بحران می‌تواند ظرفیت گسترده تری را داشته باشد. هلال احمر در کار‌های پیشگیرانه مثل طرح شهید سلیمانی و وارد کردن واکسن، سرم و دارو نقش راهبردی دارد.وقتی هلال احمر در مواقع خطر وارد می‌شود، کاری را می‌تواند انجام دهد که کمتر دستگاهی وجاهت آن را دارد.

وی گفت: موثرترین و بهینه ترین اقدام در حوزه کووید ۱۹ واکسیناسیون است.

زالی افزود: حسن اعضای هلال احمر در بخش واکسیناسیون همان جایگاه موجه مبتنی بر سرمایه اجتماعی ملی است که برای ما بسیار کمک کننده خواهد بود، چون اعضای هلال احمر همان اطمینان بخشی را به مردم می‌دهند که در جاده‌ها با لباس مقدسِ بر تن به مسافران می‌دهند، بنابراین حضور و کمک آن‌ها در بحث واکسیناسیون برای وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا بسیار موثر و مهم است.حسن هلال احمر در امر واکسیناسیون به‌دلیل جایگاه موجه مبتنی بر سرمایه‌ی اجتماعی و ملی است که کمک کننده خواهد بود.

وی ادامه داد: اعضای هلال احمر این اطمینان بخشی و آرامش ذهنی را همانطور که با لباس مقدس هلال احمر در جاده‌ها می‌دهند، در بحث واکسیناسیون هم برای مردم دارند.

زالی بیان کرد:حضور هلال احمر در واکسیناسیون برای برای وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا مهم و موثر است.خوشبختانه امروز این توانمندی بین المللی در هلال احمر وجود دارد که حداقل زمان ممکن را در استفاده از ظرفیت‌های خود برای واردات واکسن به کار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار