پیام تبریک استاندار قزوین به مناسبت روز خبرنگار

استاندار قزوین با صدور پیامی هفدهم مرداد روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبر تبریک گفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد؛ روز خبرنگار پیام تبریک صادر کرد، متن پیام بدین شرح است ....

بنام خداوند لوح و قلم

هفدهم مرداد ماه؛ سالروز شهادت شهید محمود صارمی، به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است. این نامگذاری نشان از شأن و جایگاه والای خبرنگاران در توسعه و پیشرفت، همگرایی و انسجام ملی در کشور می‌باشد.

بدون شک حرکت در این مسیر نیازمند روحیه ایثار، اخلاق‌مداری، مسئولیت پذیری و تعهد است
که الحمدلله خبرنگاران عزیز استان به این صفات با ارزش ملبس هستم و همواره در مسیر انجام خدمت سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.

اینجانب ضمن قدردانی از مسئولیت پذیری و تعامل بی نظیر اصحاب توانمند رسانه استان قزوین در انعکاس اخبار، رویداد‌ها و خدمات نظام اسلامی و دولت محترم در فضای رسانه‌ای استان و کشور با رویکرد امید بخشی به مردم نسبت به آینده، فرا رسیدن روز و هفته خبرنگار را به تمامی اصحاب محترم رسانه، خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه نگاران، عکاسان خبری و صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی تبریک و شادباش عرض می‌نمایم.

امید است با استعانت و توکل به درگاه خداوند متعال در انجام رسالت خطیر آگاهی‌بخشی و فرهنگ سازی موثر با هدف اعتلا و پیشرفت جامعه موفق و موید باشید.

هدایت الله جمالی پور
استاندار قزوین
مرداد ۱۴۰۰

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.