مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان:

خبرنگاری رسالتی جهادی است

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان گفت: کار خبرنگاران در بیان واقعیت‌ها و حقیقت‌ها و یادآوری تعهدات اخلاقی رسالتی جهاد گونه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسن ظفری، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دیداری به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان تجلیل کرد و گفت: کار خبرنگاران در بیان واقعیت‌ها و حقیقت‌ها و یادآوری تعهدات اخلاقی رسالتی جهاد گونه و حائز اهمیت است.

او با اشاره به اینکه خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند، افزود: باید به منظور ارتقای جایگاه خبرنگاران به حمایت همه جانبه از آن‌ها پرداخت چرا که این قشر فرهیخته و حاملان آگاهی و اطلاعات، وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویش هستند که سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای مرهون تلاش‌های شبانه روزی آن‌ها است.

ظفری درباره تعامل خبرنگاران با مسئولان روابط عمومی ها بیان کرد: اگر تعامل با رسانه‌ها نباشد، اطلاع رسانی مربوط به هر حوزه کمرنگ می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان با اشاره به اینکه مدیران و مسئولان باید نقد پذیر باشند، ادامه داد: باید در جامعه شرایطی پیش بیاید که همه افراد جامعه و مسئولان به خبرنگاران اعتماد داشته باشند چرا که امروزه در شرایطی که جامعه با مشکلاتی در حوزه‌های اقتصاد و آسیب‌های اجتماعی روبرو شده باید به خبرنگاران اعتماد کرد تا بسیاری از مسائل جامعه را پوشش دهند البته خبرنگاران هم باید آنچه را که می‌بینند و می‌شنوند به درستی انتشار بدهند.

علیرضا عین القضاتی، مدیر روابط عمومی بنیاد مسکن استان هم در این دیدار با تبریک فرارسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه از جمله باشگاه خبرنگاران این مجموعه گفت: با کمک فعالان رسانه ای، می‌توان مسیر‌های پیشرفت و توسعه را درستی پیمود.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار