همکاری ۳ هزار و ۲۷۲ بسیجی در طرح ایران مهربان

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از پیوستن سه هزار و ۲۷۲ نفر از بسیجیان خراسان شمالی به طرح ایران مهربان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه اجرای طرح ایران مهربان باهدف سرپرستی کودکان یتیم و نیازمند با همکاری حوزه بسیج استان در حال اجرا است، گفت: برنامه هدف‌گذاری شده در مشارکت سپاه و کمیته امداد در طرح ایران همدل، جذب ۱۲ هزار حامی است که اکنون بیش از ۳۲ درصد این برنامه محقق شده است.


بیشتر بخوانید


الهی راد به حمایت سپاه پاسداران در محرومیت‌زدایی و کمک به رفع مشکلات اقتصادی نیازمندان اشاره و اظهار کرد: تاکنون سپاه خراسان شمالی در بحث ساخت منازل مسکونی نیازمندان، لوله‌کشی منازل مددجویان و همچنین اجرای طرح مواسات و ایران همدل همکاری شایانی را با کمیته امداد استان داشته است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی همچنین به برنامه مشترک دو نهاد در بخش توسعه اشتغال محرومان اشاره کرد و گفت: طی این برنامه سپاه در بخش ایجاد طرح‌های اشتغال و ارائه آموزش‌های حرفه‌ای و تخصصی یاری گر کمیته امداد باشد.

الهی راد به مرکز نیکوکاری مستقر در سپاه انقلاب اسلامی استان خراسان شمالی اشاره و عنوان کرد:در سال قبل این مرکز نیکوکاری بیش از دو میلیارد تومان به‌صورت نقدی و غیر نقدی به نیازمندان و محرومان استان مساعدت داشته است.

او افزود: طی امسال نیز تاکنون مرکز نیکوکاری حضرت جوادالائمه (ع) بیش از ۱۴۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک کرده است.

سردار اسماعیل فرجی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: سپاه و بسیج به دنبال هم‌افزایی با کمیته امداد برای کمک به نیازمندان هستند و این دو نهاد در تعامل با یکدیگر در پیشبرد بسیاری از امور جامعه می‌توانند همکاری و مشارکت خوبی در زمینه محرومیت‌زدایی داشته باشند.

سردار فرجی افزود: در سال ۱۴۰۰ برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیدیم تا باهم افزایی کمیته امداد بتوانیم محرومیتی که در مناطق مختلف استان را مرتفع کنیم.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.