مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان گفت: ۱۸۸ طرح مدرسه سازی با ۸۴۰ کلاس درس در استان در دست ساخت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد حسین مرادی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان گفت: امسال با کمک خیرین ۱۸۸ طرح مدرسه سازی با ۸۴۰ کلاس درس با توجه به نیاز‌های روحی و روانی دانش آموزان و بر اساس سبک ایرانی- اسلامی طراحی و ساخته می شود.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان گفت: در چند سال اخیر ۲ هزار و ۷۰۰ مدرسه در استان با ۲۹۰ هزار متر متربع مساحت نوسازی و بهسازی شده است.

 مرادی با بیان اینکه یکی از موارد اعمال شده در معماری و طراحی سازه‌ها در سال‌های اخیر بهره مندی از سبک معماری ایرانی اسلامی است افزود: تلاش شده است تا با استفاده از فضابندی و رنگ بندی مناسب محیطی با نشاطی برای دانش آموزان ایجاد شود.

رئیس مجمع خیران مدرسه ساز استان همدان هم گفت: هم اکنون ۱۸۸ طرح مدرسه سازی با ۸۴۰ کلاس درس در دست اجرا است که تاکنون ۲۱۰ میلیارد تومان برای اجرای این طرح‌ها هزینه شده است.

فراهانی افزود: خیران مدرسه ساز هم ۳۵ درصد ساخت مدارس جدید را تعهد و تقبل کرده اند.

معاون عمرانی استاندار همدان نیز گفت: ۴۰۰ طرح کوچک و بزرگ عمرانی در استان همدان در دست اجراست که ۹۰ طرح شاخص آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار و در دستور تکمیل قرار دارد.

فرهاد فرزانه با اشاره به کمبود سیمان و چالش پیش روی اجرای طرح‌های عمرانی در این زمینه بیان کرد: تلاش می‌شود کمبود سیمان خللی به اجرای طرح‌های عمرانی وارد نکند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.