رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: به طور میانگین روزانه بیش از پنج هزار نفر در این شهرستان علیه کرونا واکسینه می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد خیراندیش، رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان با بیان اینکه به طور میانگین روزانه بیش از پنج هزار نفر در این شهرستان علیه کرونا واکسینه می‌شوند، گفت: این آمار در ۲ روز گذشته از مرز ۶ هزار نفر گذشت و رکورد جدیدی برای مرکز بهداشت شهرستان همدان در این زمینه ثبت شد.

او افزود: هم اینک واکسیناسیون به صورت عمومی در سه مرکز تجمیعی واقع در چهار راه خواجه رشید، تالار قرآن در بلوار ارم و سالن ورزشی شهید سلیمانی در حال اجرا است همچنین در مرکز خدمات جامع سلامت روستایی برای روستانشینان کار واکسیناسیون صورت می‌گیرد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان عنوان کرد: پزشکان مستقر در مراکز جامع خدمات سلامت روستایی اقدام به تزریق واکسن می‌کنند همچنین چند روز در هفته با حضور در خانه بهداشت روستایی نسبت به واکسینه کردن روستائیان علیه کرونا اقدام می‌کنند.

خیراندیش بیان کرد: بر اساس سند ملی واکسیناسیون تزریق واکسن به فعالان در مشاغل پرخطر مطابق برنامه اعلام شده در مراکز تجمیعی شهرستان همدان انجام می‌شود و  واکسیناسیون فرهنگیان، کارمندان بانک و خبرنگاران آغاز شده است.

او اضافه کرد: واکسیناسیون قضات و کارکنان دادگستری از امروز شنبه آغاز شده و کار تزریق واکسن کرونا به فعالان در ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله رانندگان تاکسی نیز در دستور کار است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان از پیش بینی تیم سیار برای تزریق واکسن در برخی اماکن از جمله بهزیستی خبرداد و گفت: ۲ پایگاه در مدرسه شهید مسلمیان و ام البنین با نظارت شبکه بهداشت شهرستان همدان دایر شده و کار تزریق واکسن به فرهنگیان را آغاز کرده است.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.