سرهنگ کرم‌زاده گفت: شفافیت انتظار اصلی از رسانه‌ها در تهیه و انعکاس رویداد‌ها و خبرهاست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ کمال کرم‌زاده جانشین یگان ویژه استان سمنان در آستانه هفدهم مرداد روز خبرنگار افزود: داشتن شفافیت و پیگیری مطالبات مردم مهمترین رویکرد رسانه‌ها باید باشد.

او با اشاره به انتظار از رسانه‌ها برای پیگیری مطالبات مردمی بدون توجه به حواشی یادآور شد: از رسانه‌ها انتظار می‌رود در این مسیر چندان توجهی به رضایت یا نارضایتی مسوولان نداشته باشند.

کرم زاده با اشاره به اینکه رسانه‌ها در کار خود خدا را در نظر بگیرند و در کار خود پیش بروند، گفت: رسانه‌ها نتیجه مطالبات مردم را منعکس کنند و در این زمینه رسالت مهمی دارند.

او درباره نقش پلیس یگان ویژه گفت: یگان ویژه یگانی مردمی و در خدمت مردم است و اگرچه بیشتر در گذشته در اغتشاشات و گروگانگیری نقش‌آفرین بود، امروزه در تامین امنیت رویداد‌های ورزشی و کمک به حل مشکلات در حوادث غیرمترقبه نقش دارد که در این حوزه تعامل با رسانه‌ها بیشتر جلوه‌گر می‌شود.

جانشین پلیس یگان ویژه استان سمنان با اشاره به شیوع کرونا تاکید کرد: در زمان آغاز همه‌گیری این ویروس نیز خودروی آب‌پاش یگان ویژه سمنان برای ضدعفونی کردن مکان‌ها و محیط‌های مختلف استفاده شد و کارایی خوبی در این زمینه داشت.

او ادامه داد: این خودرو برای ضدعفونی کردن بنا به درخواست بخش‌های بهداشتی و درمانی یا دستگاه‌های اجرایی دیگر مورد استفاده قرارگرفت.

جانشین یگان ویژه استان سمنان با بیان اینکه در تامین امنیت نیز یگان ویژه به عنوان پلیس مکتبی تا دقیقه ٩٠ سعی خواهد کرد شدت عمل نشان ندهد، گفت: پلیس یگان ویژه حاضر است آزار ببیند تا مردم آزار نبیند.

جانشین پلیس یگان ویژه استان سمنان به برخی خدمات پلیس یگان ویژه در آیین پیاده‌روی بزرگ اربعین اشاره کرد و گفت: یگان ویژه در این بخش در خط مقدم خدمت‌رسانی قرار دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.