رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در خصوص برنامه‌های تیم ملی امید توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میرشاد ماجدی رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در خصوص انتخاب سرمربیان تیم‌های ملی فوتبال پایه اظهار کرد: مهدی مهدوی کیا به عنوان سرمربی تیم ملی امید کشورمان انتخاب شد و منتظر هستیم که او با باشگاه فوتبال هامبورگ جهت حضور در تیم ملی امید به توافق برسد و به تهران بیاید و فکر نمی‌کنم مشکلی در خصوص سرمربیگری او از ناحیه هامبورگ به وجود بیاید، اما مهدوی کیا با هامبورگ قرارداد دارد و احساس می‌کنم مقداری زمان می‌برد تا او سران هامبورگ را متقاعد به قطع همکاری کند.

او درخصوص برنامه‌های تیم ملی امید گفت: سرمربی تیم ملی امید باید برنامه هایش را به ما ارائه بدهد و طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا ما باید تا پنجم مهرماه سال جاری اسامی پنجاه بازیکن تیم ملی فوتبال امید را برای AFC ارسال کنیم. منتظر هستیم تا مهدوی کیا به تهران بیاید تا بازیکنان مدنظرش را انتخاب کند و کمیته جوانان دخالتی در انتخاب بازیکنان نخواهد کرد و فقط برنامه‌ها را اجرا می‌کند.

ماجدی درباره شائبه‌های مبنی بر انتخاب برادرش فرشاد ماجدی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان بیان کرد: سرمربی تیم‌های ملی فوتبال پایه با نظر کمیته جوانان به ریاست فدراسیون فوتبال پیشنهاد می‌شود و او نیز این مسئله را در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مطرح می‌کند و در نهایت با رأی اعضای هیئت رئیسه سرمربی تیم‌های ملی انتخاب خواهد می‌شود و از روز اول نیز قرار نبود فرشاد ماجدی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان انتخاب شود، اما اگر سرمربی خواست که فرشاد ماجدی را به عنوان دستیارش انتخاب کند، این مورد از اختیارات هر سرمربی است.

او در خصوص استعدادیابی برای تیم‌های پایه خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال آینده نگری را جایگزین نتیجه گیری کرده است. در کشورمان همه به دنبال کسب نتیجه هستند، اما قرار است استعدادیابی خوبی در کشور انجام دهیم. ما یک سامانه را طراحی کرده ایم و تاکنون ۹ هزار نفر در این سامانه ثبت نام کرده اند و در روز‌های آینده در این خصوص بیشتر صحبت خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار